Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min dreng på 5.5 år har utrolig ondt i halsen. Vi har prøvet med bolcher fra halls, kamillethe og mælk med honning. Om dagen går det nogenlunde ok og er på 3 døgn nu. Om natten får han så ondt han er ved at kaste op og må få Panodil junior før det hjælper. Han har ikke feber. Nogle gode råd på forhånd tak
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tag til lægen og find ud af om det er halsbetændelse eller virus..
Min søn har lige haft en uge med ondt i halsen,og det var en virus, og det tog Ca en uge før det gik væk...
Guldlok88 skriver: Tag til lægen og find ud af om det er halsbetændelse eller virus.. Min søn har lige haft en uge med ondt i halsen,og det var en virus, og det tog Ca en uge før det gik væk...
Da han ikke har feber vil vi lige vente og se tiden an i forhold til lægen
Årgangs Mor skriver: Min dreng på 5.5 år har utrolig ondt i halsen. Vi har prøvet med bolcher fra halls, kamillethe og mælk med honning. Om dagen går det nogenlunde ok og er på 3 døgn nu. Om natten får han så ondt han er ved at kaste op og må få Panodil junior før det hjælper. Han har ikke feber. Nogle gode råd på forhånd tak
Du kan få hjælp på apoteket
Man kan få en halsspray, som lindre ved ondt i halsen.
Kom afsted ... jeg har haft bakterie halsbetændelse og har aldrig feber. Det samme med min søn. Synes sjældent det har givet feber.
er han rød, hævet eller har belægninger...
jeg Bille klart få det tjekket - det er da synd for ham.
"Anarkisten" skriver: Du kan få hjælp på apoteket Man kan få en halsspray, som lindre ved ondt i halsen.
Det lyder smart, alt er desværre lukket for i dag men ser om der er noget som har åbent i morgen tak
Smølfine123 skriver: Kom afsted ... jeg har haft bakterie halsbetændelse og har aldrig feber. Det samme med min søn. Synes sjældent det har givet feber. er han rød, hævet eller har belægninger... jeg Bille klart få det tjekket - det er da synd for ham.
Kigger lige på ham og vurderer. Lige nu hygger han og leger rigtig godt, så ser lige an om det måske er ved at vende ellers kan det godt være vi konfererer med vagtlægen. Tak for det var jeg ikke klar over
Jeg har også haft en streptokok infektion i halsen, uden at jeg fik feber.
Jeg ville helt sikkert tage til lægen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128