Mærke livmoderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. oktober 2016

Anonym trådstarter

Jeg har læst at man her i uge 20 skal kunne se og mærke sin livmoder lige omkring navlen, men hvad leder jeg efter? Hvordan ser jeres eventuelt ud? Hvordan føles det? Hårdt? Rundt? Fladt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2016

hautecouture

Anonym skriver:

Jeg har læst at man her i uge 20 skal kunne se og mærke sin livmoder lige omkring navlen, men hvad leder jeg efter? Hvordan ser jeres eventuelt ud? Hvordan føles det? Hårdt? Rundt? Fladt? 

Læg dig ned på ryggen og mærk under navlen med din hånd. Livmoderen føles som en hård bold under navlen. - Men gør det om aftenen inden du skal sove eller når du vågner om morgen. Der kan jeg bedst mærke min i hvert fald. Jeg er i uge 30 nu og jeg ligger på sofaen lige nu og har lige mærket - jeg kan ikke mærke forskel - men som sagt, om aftenen/morgenen når jeg ligger i min seng er det meget tydeligt (både at mærke og se forskel) 

Anmeld Citér

29. oktober 2016

Anonym trådstarter

hautecouture skriver:

Læg dig ned på ryggen og mærk under navlen med din hånd. Livmoderen føles som en hård bold under navlen. - Men gør det om aftenen inden du skal sove eller når du vågner om morgen. Der kan jeg bedst mærke min i hvert fald. Jeg er i uge 30 nu og jeg ligger på sofaen lige nu og har lige mærket - jeg kan ikke mærke forskel - men som sagt, om aftenen/morgenen når jeg ligger i min seng er det meget tydeligt (både at mærke og se forskel) 

Så du kan altså decideret mærke en runding som på en bold? 

Anmeld Citér

29. oktober 2016

Anonym trådstarter

hautecouture skriver:

Anmeld Citér

29. oktober 2016

hautecouture

ja - det har jeg kunne fra uge 18, hvor livmoderen er på størrelse med en lille melon :-)

Anmeld Citér

29. oktober 2016

Anonym trådstarter

hautecouture skriver:

ja - det har jeg kunne fra uge 18, hvor livmoderen er på størrelse med en lille melon :-)

Tak for svar. Jeg leder i aften eller i morgen tidlig :-)

Anmeld Citér

29. oktober 2016

Soonmom

Anonym skriver:

Tak for svar. Jeg leder i aften eller i morgen tidlig :-)

Og hvis du gør det når blæren er fyldt er der lettere  

Anmeld Citér

29. oktober 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Løg dig ned på ryggen og sig maven ind. Så vil den nederste del af maven bule ud og det er livmoderen :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.