Hvornår bh ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.045 visninger
11 svar
25 synes godt om
28. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hej alle.

Jeg har en datter på 12. Hun er begyndt og sige at hun er træt af hendes brystvorter er synlige når hun har T-shirts på. Og at drengene kommentere på hende.

Hun bruger toppe. Men tænkte at hun er for lille til at have en BH på ? med en indlæg... for de skal jo ikke se stører ud... Hvad siger i ?

Skal jeg købe nogle BH'er med indlæg eller er der nogen der har en super ide?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2016

Baby17

Anonym skriver:

Hej alle.

Jeg har en datter på 12. Hun er begyndt og sige at hun er træt af hendes brystvorter er synlige når hun har T-shirts på. Og at drengene kommentere på hende.

Hun bruger toppe. Men tænkte at hun er for lille til at have en BH på ? med en indlæg... for de skal jo ikke se stører ud... Hvad siger i ?

Hvad med sådan nogle "sports" bher?  De er uden bøjle og indlæg. Det kan jeg huske at jeg gik med i nogle år i den alder.  

Anmeld Citér

28. oktober 2016

Tranebaer

Synes da hun har en helt fin alder til bh og hvad mere relevant er, hun har bryster. Så ja hvis hun kan passe en a skål er hun da helt klar. 

Anmeld Citér

29. oktober 2016

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

Min datter begyndte at bruge bh som 11-12 årig. Hun udviklede sig tidligt. Nu er hun 14 og bruger en C skål. Jeg synes man skal købe en bh når de får bryster, brysterne er tit ømme når de vokser og så er det rart med en bh der passer og støtter ordentligt. 

Anmeld Citér

29. oktober 2016

TNBC

Anonym skriver:

Hej alle.

Her er hun 10 og har uden bøjle... så synes da du skal tage hende ud og shoppe.

Anmeld Citér

29. oktober 2016

Rauw

Jeg ville lade hende prøve noget forskelligt i h&m, og hvis bøjle bh er det der sidder bedst havde hun fået det. Pyt med om det får brysterne til at se en smule større ud, det vigtigste er vel at hun føler sig glad og tilpas.

Anmeld Citér

29. oktober 2016

Anonym trådstarter

Vi har været i H&M og har fundet de bedste BH er til hende. Tusind tak for hjælpen 

Anmeld Citér

29. oktober 2016

modesty

Anonym skriver:

Hej alle.

Hvorfor skal det være med indlæg? Der er da masser af BH'er uden indlæg.

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Fremad

Min datter på 11 år skal med ud og købe engang i næste uge, men det bliver bestemt uden indlæg, har lidt svært ved at se hvorfor der skal være det i.... og for mig høre det voksenverdenen til.... her skal de støtte, være behagelige ikke gøre noget større.... 

Anmeld Citér

30. oktober 2016

lineog4

Min datter er 13 og de er ikke ømme mere - hun har klaret hele perioden fra hun startede med bryster til nu med bomulds sportstoppe. Hun efterlyser heldigvis ikke selv "rigtige" bh'er.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.