Sex under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. oktober 2016

Anonym trådstarter

Jeg er bange.... jeg er bange for at have sex under graviditeten. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg tror, at det har noget at gøre med frygten for SA. Jeg er 9+5 og vi har ikke haft sex siden testen var positiv. Jeg er ved at eksplodere. Vi er intime ellers, men savner sex. 

Er det farligt? Hvad er jeres erfaringer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2016

Babilooo

Anonym skriver:

Jeg er bange.... jeg er bange for at have sex under graviditeten. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg tror, at det har noget at gøre med frygten for SA. Jeg er 9+5 og vi har ikke haft sex siden testen var positiv. Jeg er ved at eksplodere. Vi er intime ellers, men savner sex. 

Er det farligt? Hvad er jeres erfaringer?

Med mindre du har en graviditet med blødning er det faktisk en fordel at have sex. Der frigives endorfiner ved orgasme dom barnet får glæde af.. kroppen barnet skal vokse i bliver mere afslappet.

så bare hyg jer!

Anmeld Citér

28. oktober 2016

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Med mindre du har en graviditet med blødning er det faktisk en fordel at have sex. Der frigives endorfiner ved orgasme dom barnet får glæde af.. kroppen barnet skal vokse i bliver mere afslappet.

så bare hyg jer!

Jeg har slet ikke blødt. Jeg havde en enkelt dag med brun pletblødning, men det var lige omkring mens tidspunkt uge 7/8, som er meget normalt. 

Har hørt om nogle, der kommer til at bløde efter. Er det normalt?

Anmeld Citér

28. oktober 2016

Babilooo

Anonym skriver:

Jeg har slet ikke blødt. Jeg havde en enkelt dag med brun pletblødning, men det var lige omkring mens tidspunkt uge 7/8, som er meget normalt. 

Har hørt om nogle, der kommer til at bløde efter. Er det normalt?

Ja det er helt normalt at have lyserødt udflåd med sæden. Hinderne bliver sarte.

men det er bestemt ikke altid. I min første graviditet var der intet.

og hvis du aborterer er det ikke pga sex. Babyer udstødes fordi der er noget galt. Kvinder ville konstant abortere hvis sex medførte abort.

bare nyd hinanden og start evt blidt op

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.