Bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hej de damer.

Bryst-spørgsmål. Mine bryster har lige så lang tid jeg kan huske aldrig været helt lige store - sådan tænker jeg næsten, at det er med alle kvinder. Her efter jeg er blevet gravid, og mine bryster er begyndt at vokse, synes jeg, at jeg tydeligt kan se forskel. Er det normalt? Jeg er kun lige i starten af uge 10, og er allerede gået en skål op i BH.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Hej de damer.

Bryst-spørgsmål. Mine bryster har lige så lang tid jeg kan huske aldrig været helt lige store - sådan tænker jeg næsten, at det er med alle kvinder. Her efter jeg er blevet gravid, og mine bryster er begyndt at vokse, synes jeg, at jeg tydeligt kan se forskel. Er det normalt? Jeg er kun lige i starten af uge 10, og er allerede gået en skål op i BH.

Helt normalt! 

Anmeld Citér

31. oktober 2016

Anonym

Hej med dig - jeg er selv gravid for første gang og det med hævede bryster (som ellers normalt ikke er for store&nbsp var faktisk en af de helt første tegn på graviditet...jeg havde dem fra ca. 3 dage efter udebleven mens

Anmeld Citér

1. november 2016

Anonym

Her er de vokset 2 str, var nede og købe bher  Måtte op i en str H! 

Omg har aldrig været oppe i den str før og er kun 12+6 idag

Anmeld Citér

1. november 2016

Miti's mama

Her gik jeg fra en a til en c ved sidste graviditet, og denne gang på 3 mdr kommet op og kan bruge mine gamle amme bher . Helt normalt, men desværre ikke sikkert du får lov at beholde dem  en sports bh eller lignende synes jeg var fantastisk så jeg ikke skulle købe nye hele tiden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.