I gennemsnit 15,2 æg for at få ET barn!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.410 visninger
9 svar
4 synes godt om
28. oktober 2016

Anonym trådstarter

... og det var så der jeg panikkede og var tudefærdig! Vi er igang med 2. Ivf forsøg, første gang fik jeg 7 æg ud, 2 blev befrugtet (men ingen baby) den her gang ser det ud til at der kun er 2 æg (som skal tages ud lørdag) har det som om jeg er blevet slået hårdt i maven IGEN!! Det hele føles nytteløst og umuligt lige nu 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2016

hautecouture

Anonym skriver:

... og det var så der jeg panikkede og var tudefærdig! Vi er igang med 2. Ivf forsøg, første gang fik jeg 7 æg ud, 2 blev befrugtet (men ingen baby) den her gang ser det ud til at der kun er 2 æg (som skal tages ud lørdag) har det som om jeg er blevet slået hårdt i maven IGEN!! Det hele føles nytteløst og umuligt lige nu 

Det er jeg ked af at høre - hvor er det altså også synd at nogle har så svært ved at få drømmen om børn opfyldt 

Håber det bedste.

Anmeld Citér

28. oktober 2016

ErDuHerIkkeSnart

Kære du

Jeg ved ikke hvad det er for er gennemsnit du henviser til? Om det er på landsplan, på din klinik, noget nogen har fortalt dig...

Men jeg kan forsøge at berolige dig med at gennemsnit på fertilitetsområdet er tæt på ubrugelige. Netop fordi de blot er gennemsnit - altså "mellemellemvejen" af hvad der sker hvis vi ligger alle patienter sammen uanset deres problematikker. Det vil sige at alle fx de som aldrig får børn, som er væsentligt ældre, sygere og mere komplicerede end "din sag" også er med.

Jeg ved godt at man hænger sig i dem, statistikkerne, fordi alt andet er så uhåndgribeligt i fertilitetsbehandling. Men de tilbyder kun meget ringe informationsværdi omkring din unikke situation.

Alt det bedste og held og lykke!

Anmeld Citér

28. oktober 2016

Mo9ca

Jeg forstår hvordan du har det, MEN prøv at huske på, at det KUN er ET befrugtet æg der skal bruges.

Jeg kender flere som har fået børn med samme ægbeholdning som dig. Det handler om det helt rigtige match og når den er der, så skal dig og din halvdel nok få jeres ønskebarn.

Knus M

Anmeld Citér

28. oktober 2016

Anonym trådstarter

Det er bare så svært at se ud over det. Og synes det er så hårdt at der kun kommer 2 æg ud den her gang på trods af at jeg har fået dobbelt dosis af hvad jeg plejer da jeg fik 7 æg ud. jeg håber bare altid på at der er flere så jeg kan få fryseæg og "slippe" for den store tur hver gang

Anmeld Citér

28. oktober 2016

esioul

Anonym skriver:

Det er bare så svært at se ud over det. Og synes det er så hårdt at der kun kommer 2 æg ud den her gang på trods af at jeg har fået dobbelt dosis af hvad jeg plejer da jeg fik 7 æg ud. jeg håber bare altid på at der er flere så jeg kan få fryseæg og "slippe" for den store tur hver gang

Har du fået målt din AMH værdi? 

og har i prøvet noget forskelligt medicin? 

Anmeld Citér

28. oktober 2016

Hullub

Øv hvor er det også bare alt for hårdt at være igennem fertilitetsbehandling �� Min historie minder meget om din!

jeg havde været igennem 6 inseminationer og købte derefter en pakke med 3 IVF forsøg! 1. Gang fik jeg 7 æg ud og fik lagt 2 æg op, men desværre satte ingen af dem sig fast ��

Jeg fik endnu engang taget æg ud og her var kun 2 æg til udtagning og kun det ene var godt nok til oplægning! Det var så tilgengæld guldægget og jeg sidder idag med en fantastisk smuk og rask dreng på 7 år! Det kan sagtens lade sige gøre trods få æg! Jeg krydser alt hvad jeg kan for et godt resultat! ��������

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Tex

Jeg har fået taget over 60 æg ud i 6 ICSI'er...kun 3 gode ægoplægninger - ikke en eneste positiv test!

Den statistik kan ikke bruges til meget, det hele afhænger af så mange forskellige ting...

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Anonym trådstarter

Tex skriver:

Jeg har fået taget over 60 æg ud i 6 ICSI'er...kun 3 gode ægoplægninger - ikke en eneste positiv test!

Den statistik kan ikke bruges til meget, det hele afhænger af så mange forskellige ting...

Tak det hjælper ikke ligefrem, det er bare endnu værre 

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Det kan jeg godt forstå. Men prøv stadigvæk at huske på, at det kun er ET æg og den perfekte sædcelle der er brug for for at det lykkes. 

Jeg har selv to børn. Efter vi havde fået de to børn ønskede vi at fuldende drømmen med et 3. barn. Jeg aborterede efterfølgende desværre 3 gange i træk. 

3. Gang jeg aborterede sagde lægen jeg kom til samtale hos, at for at der skulle komme et levedygtigt barn ud af vores anstrengelser, så krævede det at ægcellen og sædcellen var det helt perfekte match. Det fortvivlede mig selvfølgelig noget, men nu er jeg altså gravid og 30+0 henne med et sundt og raskt barn. 

Det jeg vil sige med det er, at I skal nok få jeres ønske opfyldt. Matchet skal bare være der.

Knus M

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.