Hej alle sammen. 
Mens vi fortsat venter på at storken finder forbi vores lille hjem, så går jeg og drømmer og hygge-planlægger lidt. Jeg har lavet et pinterest-baby-inspirations-billede- album, lavet et baby-indkøbs-budget, så lige nu er jeg faldet for at lave nogle hyggelige ideer til mit kommende barns barndom, som fx. at gemme alle de ting mit kommer hjem med i lommerne i sådan en slagt stor glaskrukke ved vaskemaskinen, så man lige tømmer bukserne inden man vasker dem. Jeg kan forestille mig at det er de sjoveste ting der kan blive samlet der i og så kan man evt. give barnet den i gave når de bliver 20 eller får sit eget barn. Derudover har jeg tænkt på at lave en udvidet barnets bog, hvor jeg skriver ned hvad ting koster, som fx. 1 L mælk koster 5 kr. (det ændrer sig jo nok meget de næste 20 år), og så måske og så samle alle kvittinger fra når man handler ind til babys-ankomst fx. barnevognskøb, sengerand osv.
Så jeg tænkte om i ville hjælpe med at byde ind med nogle hyggelige barndoms-ideer? Måske noget specielt jeres forældre gjorde for jer som barn? 
Anmeld
Citér