over tid - igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

218 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. oktober 2016

Millamoar

Hej alle 

Jeg skal have menstruation i dag, og den er ikke kommet. Jeg går bare og venter og går på toilet hele tiden.

Jeg har helt droppet det der med at teste, fordi jeg blir så skuffet. Jeg er gået fra cyklus 30 dage til 32 dage i de her 4 måneder, hvor vi har været i gang med projekt baby. 

Hvordan klarede i jer igennem testdagene? Jeg synes de er hårde 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2016

Tascha26

Millamoar skriver:

Hej alle 

Jeg skal have menstruation i dag, og den er ikke kommet. Jeg går bare og venter og går på toilet hele tiden.

Jeg har helt droppet det der med at teste, fordi jeg blir så skuffet. Jeg er gået fra cyklus 30 dage til 32 dage i de her 4 måneder, hvor vi har været i gang med projekt baby. 

Hvordan klarede i jer igennem testdagene? Jeg synes de er hårde 

Kan sagtens mindes det.. det er pisse hårdt. Her blev vi skuffet i 18 måneder anden gang før vi stod med en positiv test og vi var virkelig ved at miste modet til sidst. Hvordan vi har holdt ud alle de måneder er et godt spørgsmål.. det bedste man kan gøre er at fokuserer så lidt på det som muligt, selvom jeg udemærket godt ved det er svært, men tror det har noget at sige hvor meget man fokuserer på det.. efter 17 måneder valgte vist starte IVF behandling for egen lomme. Vi kom til forsamtale og 3 uger efter var det meningen vi skulle starte behandling. Selv samme dag som vi skulle starte testede jeg positiv.. tror det hjalp at man var blevet afklaret og vidste man fik hjælp så ikke man skulle spekulerer så meget på det selv.. 

Så slap af og prøv at fokuser på noget andet en projekt baby, så skal det nok komme

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Pianisten

Hvordan jeg klarede mig gennem testdagene? Jeg holdt mig travl optaget med koncerter, forlystelsesparker med vennerne og biografture! Pludselig stod jeg med en positiv test - den eneste måned hvor jeg tænkte på alt andet end graviditet  

Anmeld Citér

27. oktober 2016

baby_drømme

Åh jeg kender det.. 

Er i dag på dag 40 af min cyklus og venter på mens skal komme.. Men er den ikke kommet i weekenden, så tester jeg igen (har taget 1 test for en uge siden) 

Det er super hårdt og især når man går over tid og tænker at nu er den der, men man ender med at blive skuffet. 

Er spændt på, hvor længe der går før jeg bliver gravid. Vi har i forvejen en søn på 3 og han tog 4 måneder at lave - indtil videre har det taget 2 måneder 

Held og lykke med projekt baby  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.