Verden ifølge Carl Mar!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. oktober 2009

Mira0911

Mandigheden tager skade hvis man sidder ned og tisser, i værste fald gør det flere mænd til bøsser

ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1232002.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2009

Honningblomst

Ja....jeg får så tre skønne hommoseksuelle sønner ud af det, og det er jeg godt nok glad for hvis alternativet og målet er "mænd" som carl-mar.
Knus Eva, hvis sønner sidder ned og tisser, for de gider ikke gøre rent efter dem selv når de står op..

Anmeld

2. oktober 2009

Henriette72

Eva skriver:

Ja....jeg får så tre skønne hommoseksuelle sønner ud af det, og det er jeg godt nok glad for hvis alternativet og målet er "mænd" som carl-mar.
Knus Eva, hvis sønner sidder ned og tisser, for de gider ikke gøre rent efter dem selv når de står op..

Amen to that!!! Jeg ville også helt sikkert foretrække at min søn blev homoseksuel frem for at blive til en "Carl-Mar" for han er da godt nok

Knus

Anmeld

2. oktober 2009

Valle81

Eva skriver:

Griner:0) Det er den fedeste kommentar  jeg længe har hørt:0)

Christina, som har prøvat at overbevise sin kæreste om at han skulle ta at sætte sig ned, for det vil mindske svineriet:0) Men det er ikke lykkedes endnu:0)

Anmeld

2. oktober 2009

mariamiss6

okay så altså min mand er ikke den eneste der ved hvordan man IKKE rammer kummen? jeg troede at ham og hans far var de eneste hehe...

Anmeld

2. oktober 2009

Mira0911

Jeg får slet ikke min kæreste til at sætte sig ned når han skal tisse....
Har brokket mig til ham, over hans svineri på gulvet...

Så jeg vasker gulv rigtig tit... :O) 

Anmeld

2. oktober 2009

memuffin

er den mand virkelig fra dette århundrede.....ad hvor er han en klaphat...'

Hilsen jannie der endelig fik mobbet sin mand til at sætte sig ned efter 3 år

Anmeld

2. oktober 2009

Diana...

Eva skriver:

NEMLIG 

Knus Diana hvis mand sider ned og søn sikkert os kommer til det.

Anmeld

2. oktober 2009

Hava

Dutte84 skriver:

Mandigheden tager skade hvis man sidder ned og tisser, i værste fald gør det flere mænd til bøsser

ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1232002.ece

Hahaha. Han er så vild, Carl Mar.
Det mest gustne ved hans kommentar er, at han åbenbart ikke rigtigt ser homoseksuelle mænd som 'rigtige' mænd. Men enig med andre skribenter her: Hellere homo end Carl Mar

Anmeld

2. oktober 2009

oo

min mand sidder ned og tisser, og han er da slet ikke interesseret i hverken at stikke sin egen tissemand i numsehuller eller få en andens tissemand stukket i hans numsehul....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.