Read the baby, not the books.
Jeg er sådan en der har hårdt brug for et eller andet under armene, ellers kan andre og jeg selv ikke holde min sved lugt ud, sådan har det været siden jeg blev teenager desværre!
lige pt. Har jeg faktas parfume fri deoderant som er svanemærket og astma allergi mærket. Den virker SÅ godt! Men det jo så fordi der er aluminium i, som stopper kroppen i at udskille sved.
Jeg blev dog nysgerrig på der der medi-scrup, er dog ikke sikker på jeg er så glad for ideen om brugen af klorhexidin i et produkt man bruger på daglig basis, da man på sigt kan få sig nogle multi resistente bakterier som er immune for klorhexidin, så man lidt på rumpen, i min optik.
Jeg har i en periode lavet min egen deoderant, 3 tsk tvekulsurt natron (som jo kan bruges til madlavning) til 3 spiseskeer kokkosolie (jeg køber helt den økologiske, uden for meget kemi) men jeg blev så træt af den efter 4 års forbrug, at nu vil jeg have noget der var lettere at gå til.
Det er dog umiddelbart kun faktas uden parfume og med aluminium som kan holde mig lugtfri af dem uden parfume jeg har prøvet.
Anmeld
Citér