Ondt i mavsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. oktober 2009

iln

Det er hvad Silas lider af i dag. Han faldte først i søvn kl. 13 (plejer at være kl 11.30) pga. han lå og pressede og pressede.
Har I et godt råd til hvad jeg kan gøre? Synes det er mega hårdt at se sin søn ligge der og have ondt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2009

Klumpe-dumpe

iln skriver:

Det er hvad Silas lider af i dag. Han faldte først i søvn kl. 13 (plejer at være kl 11.30) pga. han lå og pressede og pressede.
Har I et godt råd til hvad jeg kan gøre? Synes det er mega hårdt at se sin søn ligge der og have ondt.

Cykle cykle cykl cykle med benene.

tage hans temperatur med en masse crem på termometret. og så lirk meget forsigt. (må gerne gentages flere gange om dagen)

Hjælper det ikke, så er der hvis kun lactolose tilbage

.

Anmeld

2. oktober 2009

TbCp

Massere maven lige så forsigtig, rundt om navlen i urets retning.

Massagen + at cykle med benene hjalp ofte Liva.

Anmeld

2. oktober 2009

Jules

De råd de andre har givet er os det vi gjorde ved Viktor de mange gange han havde det sådan ... Han fik os myloncon dråber... Det hjalp ham også...

Anmeld

3. oktober 2009

Barbamama

zoneterapi! Jeg har en onkel der er zoneterapeut og han trykkede Carla under fødderne og hun pruttede og pruttede og pruttede. Jeg skreg af grin og hvor var det dog dejligt at hun kom af med det. Jeg kan nok ikke lige forklare punktet på skrift, men jeg prøver. Hvis du ligger hele din tommeltots flade over hælen (ikke PÅ men OVER) og masserer blidt. Højst 5-10min om dagen. Det er stykket mellem fodpude og hæl. Gør det forsigtigt i starten for han kan godt være øm, men for hver dag der går bliver det bedre. Carla skreg første gang og efterfølgende nød hun det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.