Motiron - adhd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. oktober 2016

Ller

Hey 

Jeg vil meget gerne høre om nogen har erfaring med ned og udtrapning af lige præcis motiron.. jeg er pt ikke gravid, men er så småt begyndt at forberede mig på at vi skal prøve efter januar.. er startet på multivitamin gravid og jeg skal gerne helt ud af min motiron.. 

jeg får pt 30 mg * 4 (nogen gange 5.. kommer an på hvor mange timer jeg er vågen)

Det er rimelig høj dosis og jeg må indrømme at jeg har det ret skidt med at skulle undvære det, da jeg er bange for hvordan jeg får det psykisk.. ved at der er mange som oplever at de ikke har behov for medicin under selve graviditeten, så frygten er mere at skulle undvære den op til og efterfølgende i ammeperioden.. 

hvilken udtrapning har i fået anbefalet og haft god erfaring med? 

skal selvfølgelig have talt med egen læge omkring dette inden jeg kaster mig ud i det, men er nysgerrig omkring jeres erfaring 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2016

tobogsylsmor27

jeg synes du skal snakke med din læge få selv motrion to gang om dag 20 mg og du skal nok sættes ned jeg få en pille morgen og eftermiddag kan godt forstå du er sådan lige skræmte ved tanke om ikke få din piller 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.