Frustreret :-/ . Hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
1 svar
1 synes godt om
26. oktober 2016

Sabineardahl

Jeg er ny herinde. Så ved ikke helt om jeg gør det rigtigt. 

Jeg går og er meget frustreret. 

Jeg gang på gang får en negativ test. 

Men men men. Jeg har disse symptomer :

Oppustet, bobblende mave, smerte i underliv som mener meget om menses smerter, ømme bryster, mælke lign væske fra brystvorterne, morgenkvalme, træt konstant, ingen appetit, voldsomme humørsvingninger, 'meget følsom, hovedpine, Osv. 

'Men jeg får min menstruation, dog vare det kun 3-4 dage hvor før jeg havde det i 7-9 dage. 

What to do ? :/ Håber i er meget klogere på dette end jeg er. 

Sabine

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2016

baby_drømme

Sabineardahl skriver:

Jeg er ny herinde. Så ved ikke helt om jeg gør det rigtigt. 

Jeg går og er meget frustreret. 

Jeg gang på gang får en negativ test. 

Men men men. Jeg har disse symptomer :

Oppustet, bobblende mave, smerte i underliv som mener meget om menses smerter, ømme bryster, mælke lign væske fra brystvorterne, morgenkvalme, træt konstant, ingen appetit, voldsomme humørsvingninger, 'meget følsom, hovedpine, Osv. 

'Men jeg får min menstruation, dog vare det kun 3-4 dage hvor før jeg havde det i 7-9 dage. 

What to do ? :/ Håber i er meget klogere på dette end jeg er. 

Sabine

Hvor længe har det stået på? 

De symptomer du skriver, kan godt være tegn på graviditet, men de kan også være der på grund af menstruationen. Kroppen kan være meget lumsk og nu ved jeg ikke, om du går og ønsker en graviditet, men kroppen kan godt få alle symptomerne på, at man er gravid, uden man er det, hvis man ikke tænker på andet. 

Hvis jeg var dig, ville jeg få en snak med lægen, så det kan blive bekræftet om du er gravid eller ej.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.