Vi tog på tur den første gang med min kærestes børn. Dengang 2,6,8 i tivoli, jeg som ven. Kom oftere og oftere hos dem på besøg. Vi blev rigtig gode venner og de spurgte tit om ikke jeg ville blive til dagen efter, det gjorde jeg så en dag- på sofaen. Da det var gået så fint med børnene nogle mdr blev vi officielt kærester. (Man kan af hensyn til børnene godt tilbageholde kys og berøringer en tid) -efter 6 mdr flyttede vi sammen og 9 mdr senere kom lillesøster. Alt perfekt og uden konflikter. Men jeg giver også 100% plads og kærlighed. Alle må komme og putte, kramme, kysse og snakke til langt ud på natten.
Mine/hans børn arrangerede vi hyggeaften for første gang med film, god mad og slik. Det var et hit og vi spillede en masse spil. Derefter var de gode venner og nyder at de har fået nye søskende at lege med.
Jeg har i forvejen mandlige og kvindelige venner som jeg så meget før, så her synes ingen det er underligt, hvis de skal med på besøg eller vi får besøg. Jeg sætter også pris på at observere om kemien stemmer mellem barn/kæreste - for hvis den er helt gal ville jeg slet ikke satse på det forhold..
Anmeld
Citér