Anonym skriver:
Ja som overskriften siger har jeg brug for råd. Jeg har ikke noget familie eller venner jeg kan tale om dette med.
For lige at have lidt forhistorie med; Min kæreste skrev sammen med en pige, som jeg ellers havde spurgt ham om han ville lade vær med at have kontakt til for ca 8 måneder siden. Jeg fandt ud af det, fordi den pige og jeg har en fælles veninde. Jeg konfronterede ham (uden at sige jeg vidste noget) og han benægtede. 3 gange. Først da jeg sagde, at jeg vidste han havde skrevet med hende indrømmede han det. Hun siger også at han flirtede - det påstår han at han ikke gjorde.
Han endte med at undskylde og sige at der ikke var noget i det, han synes bare hun var venlig og han savnede en at snakke med. Jeg valgte at forsøge at tilgive ham (det er for mig et kæmpe tillidsbrud og har i forvejen tillidsproblemer), og vi lagde det bag os.
Så fandt jeg ud af jeg var gravid og nu her 7 måneder senere, har jeg stadig svært ved at stole på ham. Han har ikke umiddelbart gjort noget igen.
Men... Jeg kiggede hans telefon igår (ved det er forkert, men siden han løj dengang har jeg ikke turde stole helt på ham) og fandt ud af han chatter med 2 kvinder online gennem sådan et skydespil. Han chatter også med nogle mænd og de har en gruppe sammen de spiller i. Det har han også sagt.
Men fandt så ud af, at han fortæller den ene ag de her kvinder om vores skænderier hver gang, og at han har siddet og skrevet en masse negative ting om mig.. Hun er fra Australien, -0 det er ikke utroskab det bekymrer mig. Men det at han udleverer mig på den måde og bagtaler mig.. :-S Kunne også se at han skrev at han synes det var nemmere med hans eks gennem graviditeten blev så ked af det!
Hvad skal jeg tænke nu?? Er det helt okay at han skriver sådan?? Er det bare hans måde at få det ud på mon?
Først og fremmest, mistillid er altid noget værre rod, for man ender med, at have en masse tanker, som der måske ikke er noget hold i..
Når det er sagt, så kan jeg godt forstå, at du bliver ked, af at din kæreste "bagtaler" dig - egentligt mener jeg nok ikke at det er det han gør, men hvor om alting er, så er det aldrig rart, når man finder ud af, at ens partner har talt, ikke så godt om en.
MEN, taler du ikke med dine veninder, om din kæreste - altså hvis du syntes han er for meget det ene, eller for lidt det andet? Det er jo en måde at få luftet ud.? For det er det, jeg mener, at din kæreste gør i dette her tilfælde. Han skriver som jeg forstå det, ikke noget om, at han hellere ville være sammen med hende, eller noget i den dur - han giver "blot" udtryk for, at det måske ikke er en dans på roser for jer lige pt.