Hvornår to-delt fremfor flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2016

Leneur

Silje snakkede allerede om 2-delt sidste år, så nu prøver vi det af, da hun har arvet et par bukser og stadig kan passe jakken fra sidste år men gemmer stadig flyverdragten lidt, både fordi hvis hun bliver godt mudret til, så er det godt med en reserve men også fordi vi har aftalt at hvis jeg opdager hun "glemmer" at få bukserne på, så er hun ikke stor nok til 2-delt endnu og hun går i 1. klasse.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2016

quindelist

Tusind tak for svar -den står på flyverdragt i år hvor hun stadigvæk går i børnehave. Næste år må jeg spørge hende hvad hun helst vil have ��

Anmeld Citér

26. oktober 2016

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Hjemme hos os, bruger vi alle flyverdragt om vinteren, da vi godt kan lide at lege med knægten i sneen og vi som forældre synes det er tørrest og varmest i flyverdragt (kedeldragt) 

men vi har altid almindelig vinterjakke til os selv og knægten, hvis vi bare skal ud i bilen og videre, den er lettere at tage på og man behøver ikke beskyttelse mod vind og vejr til benene på korte ture til og fra bilen. 

Anmeld Citér

26. oktober 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min datter går i 1. klasse og har 2 delt

Anmeld Citér

26. oktober 2016

sne190810

Sidste år fik min datter todelt, hun har altid hadet at have flyverdragt på. Der var hun 5 år og gik i børnehave. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.