Ja overskriften kræver lige en uddybning. Jeg håber nogen kan relatere til det eller sige at det nok skal blive bedre.
Min kæreste og jeg har lige været til NF skanning, som gik super godt, alt var så fint. Det var en meget stor oplevelse for mig, jeg var faktisk næsten i chok efter det, fordi det var så vildt for mig at se, at der virkelig var noget derinde. At der er en lille én i maven.
Men jeg reagerer ikke ved at blive total lykkelig og glæde mig endnu mere, faktisk er jeg glad for at der trods alt er en del måneder til han/hun bliver født. Jeg føler mig meget overvældet af det, og kan ikke altid følge med andres glæde over det. Folk er altid meget "åhhh hvor er det bare dejlig, du må være så glad, ej hvor er det fantastisk" når jeg fortæller at jeg er gravid eller om NF skanningen. Og så sidder jeg bare og har sådan en lidt flad følelse indeni.
Jeg er på ingen måder i tvivl om at jeg ønsker barnet og at jeg vil knuselske det når det kommer til verden. Jeg er bare så overvældet. Min kæreste er helt omvendt og bliver ikke overvældet af noget som helst, heller ikke NF skanningen, så han forstår det ikke helt.
Jeg havde faktisk bare lyst til at græde efter skanningen, både af lettelse over at det var overstået og alt var godt, men også af alle de følelser der er inde i mig.
Er der andre der har/har haft det sådan? Jeg føler mig lidt ensom med følelserne, fordi det virker så forkert at sige til folk "Jeg er faktisk ikke super lykkelig eller svæver på en lyserød sky over at være gravid. " Det er som alle forventer at det bare er det bedste i verden. Det minder mig lidt om Mirandas reaktion på sin baby i "Sex and the city", hvis noget har set det (Måske lidt cheasy at referere til det). 
Anmeld
Citér