Ja som overskriften lyder render jeg for tiden rundt og er rædselsslagen for at miste min datter. Og det er næsten uden grund!!
Vi har de sidste 14 dage haft besøg at en mus/rotte eller noget helt tredje... Det har skræmt mig fra vid og sans. Da jeg så begyndte at søge på hvad jeg skulle gøre i tilfælde af at min datter skulle blive bidt af sådan udyr, kom der resultater frem jeg nok ikke skulle have læst.
For slet ikke at tale om de 1000-vis af sygdomme en rotte kan være smitte-bære af

Nu går jeg rundt og er skide ræd for at miste hende.

Jeg ringede til min far og sagde at vi nok kom ud til dem og sove for jeg har ikke sovet hele ugen... er virkeligt bange. Hans svar var, at det havde de ikke tid til..... (grundet at min 12 årige søster bor hos sin mor og kun er på besøg hver anden weekend, hvilket er den her weekend)......
Ikke nok med det så vokser skrækken bare mere og mere, og jeg læste lige at man regner med en influensa A epedimi her i landet over vinteren!!
Jeg er så skide bange for at der skal ske hende noget.
Er der andre der nogensinde har fået den skræk uden nogen rigtig grund?? Jeg kan jo godt se det er lidt tåbeligt... Men jeg kan seriøst ikke styre mine følelser omkrind det!!
Anmeld