Rædselsslagen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. oktober 2009

Mutti2

Ja som overskriften lyder render jeg for tiden rundt og er rædselsslagen for at miste min datter. Og det er næsten uden grund!!

Vi har de sidste 14 dage haft besøg at en mus/rotte eller noget helt tredje... Det har skræmt mig fra vid og sans. Da jeg så begyndte at søge på hvad jeg skulle gøre i tilfælde af at min datter skulle blive bidt af sådan udyr, kom der resultater frem jeg nok ikke skulle have læst.
For slet ikke at tale om de 1000-vis af sygdomme en rotte kan være smitte-bære af

Nu går jeg rundt og er skide ræd for at miste hende.

Jeg ringede til min far og sagde at vi nok kom ud til dem og sove for jeg har ikke sovet hele ugen... er virkeligt bange. Hans svar var, at det havde de ikke tid til..... (grundet at min 12 årige søster bor hos sin mor og kun er på besøg hver anden weekend, hvilket er den her weekend)......

Ikke nok med det så vokser skrækken bare mere og mere, og jeg læste lige at  man regner med en influensa A epedimi her i landet over vinteren!! 
Jeg er så skide bange for at der skal ske hende noget.

Er der andre der nogensinde har fået den skræk uden nogen rigtig grund?? Jeg kan jo godt se det er lidt tåbeligt... Men jeg kan seriøst ikke styre mine følelser omkrind det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2009

Valle81

Hej søde:0)

Det er jo helt naturligt at vi som forældre ser farer overalt omkring os i forhold til vores børn:0)

Men tror du er nødt til at tænke rationelt, og skriver det med et smil på læben:0)

Har du nogenside mødt nogen, kendt nogen eller hørt om nogen der er blevet bidt af en mus eller rotte bare lige sådan???:0) Jeg har ikke, så sandynligheden for at det sker for Jer er nok lig 0:0)

Dernæst med influenza epedimien, tag det roligt. Du kan ikke gøre fra eller til, og det er jo kun meget svage mennesker, ældre og generelt mennesker med et i forvejen dårligt heldbred. Og hvis din datter bliver syg, så er der ikke andet for end at tage til lægen, og så vil hun blive behandlet:0)

Husk at slå koldt vand i blodet og tænke rationelt.

Der sker ikke din datter noget:0)

Knus Christina, som godt forstår dine tanker og bekymringer:0)

Anmeld

2. oktober 2009

N&J

Jeg får ind imellem den der alt overskykkende skræk for at der vil ske Nikita noget.. men mine tanker går mere på vuggedød.. og jeg tør overhovedet ikke læse eller høre om det.. det eneste jeg læst er at risikoen er fra spæd til et år.. så¨nu må hun godt bare blive et år.. men jeg har dage hvor jeg tjekker hendes vejrtrækning mange gange om aftenen.. så du er "desværre" ikke alene.. bare møgtræls at man skal gå og være nervøs..

Knuz fra Jane 

Anmeld

2. oktober 2009

charlottekri

jeg vil bare lige sige at det er færre der dør af svine influenzaen end af almindelig influenza...

Anmeld

3. oktober 2009

Bondepigen

Rotter/mus er som regel mere bange for os end vi er for dem (eller nogen i hvert fald), så jeg tror de flygter, hvis din datter skulle nærme sig.

Det må du ikke gå og være så bange for... selv om jeg da osse selv kan få helt paniske tanker ind imellem....

Anmeld

3. oktober 2009

Nanna1985

Du må prøve og slappe af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.