Indkøbscenter i Kbh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
12 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. oktober 2016

Anonym trådstarter

Kære skønne baby-brugere 

Jeg skal snart forvilde mig ind i et indkøbscenter i Kbh af ren og skære praktiske årsager, på trods af at jeg slet ikke hører hjemme sådan et sted  

Har aldrig været i et i Kbh, og pga tidspres skal det være et indkøbscenter, jeg kan komme ud til med s-tog og der skal være skabe til opbevaring af lille kuffert. Er der er nogen, der kan være behjælpelig med at finde ud af, hvilket jeg skal vælge? Gerne det, der er størst eller med flest butikker   og måske med et lækkert og sundt spisested til anbefaling

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2016

Miti's mama

Fisketorvet vil nok være et godt bud. Tag s-tog fra hovedbanen (tror det er lige meget hvilket) et stop til dybbøls station og du er ved fisketorvet. Meget stort, med lidt af hvert og med opbevaringsskabe.

Anmeld Citér

25. oktober 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Kære skønne baby-brugere 

Jeg skal snart forvilde mig ind i et indkøbscenter i Kbh af ren og skære praktiske årsager, på trods af at jeg slet ikke hører hjemme sådan et sted  

Har aldrig været i et i Kbh, og pga tidspres skal det være et indkøbscenter, jeg kan komme ud til med s-tog og der skal være skabe til opbevaring af lille kuffert. Er der er nogen, der kan være behjælpelig med at finde ud af, hvilket jeg skal vælge? Gerne det, der er størst eller med flest butikker   og måske med et lækkert og sundt spisested til anbefaling

Fields er det største center og der er skabe. Men du vil skulle tage regionsltog fra nørreport st eller hovedbanegården. 

Ellers er der fisketorvet (et stop med s tog fra hovedbanen) 

jeg kan ikke anbefale spisesteder da jeg ikke har spist i nogle af centrene

Anmeld Citér

25. oktober 2016

Panther

Profilbillede for Panther

Fields er det største center og der er skabe. Men du vil skulle tage regionsltog fra nørreport st eller hovedbanegården. 

Ellers er der fisketorvet (et stop med s tog fra hovedbanen) 

jeg kan ikke anbefale spisesteder da jeg ikke har spist i nogle af centrene

Eller metro til Fields...

Ellers er der Lyngby Storcenter og Magasin v Lyngby station samt Magasin og Illum ved Kgs. Nytorv.

Jeg har kun spist i Illum - det er udmærket. Der er mange forskellige restauranter/cafeer at vælge mellem.

Du kan sikkert tjekke de forskellige shoppingsteders hjemmeside for nærmere information

EDIT: Jeg er i øvrigt et par gange gået forbi madafdelingen på Fisketorvet, og det ser godt nok ikke særlig lækkert ud...

Anmeld Citér

25. oktober 2016

GrønStjerne

Fields eller fisketorvet er også mit bud.

Foretrækker Fisketorvet, da deres babylounge er lækrest, og nemmest tilgængelig.

Et godt sted at spise er Gorms (gourmet pizza)..

Anmeld Citér

25. oktober 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Jeg synes personligt Fisketorvet er frygteligt det er altid proppet med teenagere. Anbefaler fields eller især frb centret hvor metroen kører til. Aner dog ikke om der er skabe men ellers er der en information der måske kan hjælpe v

Anmeld Citér

25. oktober 2016

Anonym

Ellers metro til Frederiksberg centeret! Super sted med gode muligheder for mad. Ved dog ikke med skabe. De har også det bedste pusleområde. Fisketorvet er noget bras imo! Dårlige butikker og ikke de fedeste typer, der hænger ud der. Dog nemt med S-tog..

Anmeld Citér

25. oktober 2016

Anonym

Jeg holder af fisketorvet. Der er udmærkede spisesteder, og ellers ret hyggelig atmosfære. For det meste ikke proppet med mennesker, og der er masser af steder at sidde og slappe af i en af sofaerne..skabe, toget lige til døren, legeplads lige foran føtex, og dejlig stor parkeringskælder, men det skal du ikke bruge  

Anmeld Citér

25. oktober 2016

Pinkypie

Ellers metro til Frederiksberg centeret! Super sted med gode muligheder for mad. Ved dog ikke med skabe. De har også det bedste pusleområde. Fisketorvet er noget bras imo! Dårlige butikker og ikke de fedeste typer, der hænger ud der. Dog nemt med S-tog..

Din kritik af fisketorvet forstår jeg så ikke , "ikke de bedste typer der hænger ud der" Undskyld men a hvad? ! , der er da alle mulige forskellige typer der? Eller hvilken "type " refererer du lige til ?

Anmeld Citér

25. oktober 2016

Panther

Profilbillede for Panther
Pinkypie skriver:

Din kritik af fisketorvet forstår jeg så ikke , "ikke de bedste typer der hænger ud der" Undskyld men a hvad? ! , der er da alle mulige forskellige typer der? Eller hvilken "type " refererer du lige til ?

det er vel ligesom, at der bor forskellige typer på Amager kontra på Frederiksberg.. Og Fisketorvet har helt sikkert en type! Ligesom Illum har en type - og det er ikke den samme.. Hvad der så er bedst (hun bruger i øvrigt ikke det ord) er jo en individuel smagssag..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.