Min mave vokser ikke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.544 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. oktober 2016

Anonym trådstarter

Kære alle,

et lidt underligt spørgsmål, men er det normalt at maven ikke rigtig vokser? Jeg ved godt det er meget forskelligt fra person til person, hvor stor maven bliver, men synes det er lidt mærkeligt nu..
Jeg er idag 26+4, og har siden 20+0 , målt maven og taget et hav af billeder, men på de her ca 6 uger, er min mave slet ikke vokset, og jeg mener virkelig, SLET ikke!! Ser bare lidt småfed ud, og er ellers ret slank af natur.
Bliver også bare lidt bekymret for at min lille pige, heller ikke vokser som hun skal? Der er ligesom ikke flere skanninger, hvor de kan tjekke det? så kan de måske tjekke det på anden måde??

Hmm Håber nogen har et svar, eller bare kan berolige mig lidt..

Knus

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Kære alle,

et lidt underligt spørgsmål, men er det normalt at maven ikke rigtig vokser? Jeg ved godt det er meget forskelligt fra person til person, hvor stor maven bliver, men synes det er lidt mærkeligt nu..
Jeg er idag 26+4, og har siden 20+0 , målt maven og taget et hav af billeder, men på de her ca 6 uger, er min mave slet ikke vokset, og jeg mener virkelig, SLET ikke!! Ser bare lidt småfed ud, og er ellers ret slank af natur.
Bliver også bare lidt bekymret for at min lille pige, heller ikke vokser som hun skal? Der er ligesom ikke flere skanninger, hvor de kan tjekke det? så kan de måske tjekke det på anden måde??

Knus

De tjekker dig ved jm besøg. Der måler hun maven. 

Hvordan måler du den? Hvorfra og hvortil? 

Hvis du er meget bekymret kan du jo købe en scanning selv på en privat klinik :-)

Anmeld Citér

25. oktober 2016

Miti's mama

Har du ikke en læge undersøgelse her omkring uge 25/26? Der skulle maven meget gerne måles. Men husk den jo vokser meget i ryk.

Ellers en selvkøbt skanning.

Anmeld Citér

25. oktober 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Kære alle,

Knus

Hvad måler du?  Kan vi evt se dine billeder? 

Anmeld Citér

25. oktober 2016

mija

Havde nøjagtig den samme bekymring da jeg var gravid, min mave voskede heller ikke rigtig mellem uge 20-33. Det var først de sidste par uger inden fødsel at den begyndte at vokse sådan rigtig, selvom den aldrig blev enorm stor..

Nogen får bare ikke en særlig stor mave, hvilket er helt normalt! Er sikker på at din baby har det godt  

Anmeld Citér

25. oktober 2016

Lykkelig-Kvinde

Da jeg var 6 måneder hende mødte jeg nogle venner i centret der spurgte hvor man mave var om jeg ikke var gravid mere.. 

det var mit første barn.. jeg blev aldrig vildt stor men voksede da senere hen 

Anmeld Citér

25. oktober 2016

FruStolpe

Anonym skriver:

Kære alle,

Knus

Jeg vil anbefale dig at købe en trygheds scanning. På den måde får du vished 

Anmeld Citér

25. oktober 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Din læge og jm tjekker jo din mave når du r der til undersøgelse og finde de at din mave er for lille så sender de dig videre til nærmere tjek. Som andre skriver vokser maven i ryk og vores maver har også forskellig størrelse fx var min mave meget lille anden gang men ingen var bekymret og baby var helt perfekt ved fødslen. Hvis det fylder rigtig meget så ville jeg også købe en scanning så du ikke skal gå pg være nervøs ....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.