Er det en skyggestreg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
7 svar
1 synes godt om
25. oktober 2016

Anonym trådstarter

Jeg gad godt vide om jeg har fanget en skyggestreg? (Mega svært på kamera) 

Og plejer de at have lyserødt skær? Jeg tog en igår der viste grå skyggestreg, men nu er jeg blevet i tvivl?

Jeg havde i eftermiddags lidt blod i min udflåd men det vel bare være fra en rift og ikke nødvendigvis implationsblødning?  Undskyld alle de spørgsmål. Nu får i billedet.  

PS. Hvis det er en ekstremt tidlig opgangen af graviditet hvor tidligt kan den så ses? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Og plejer de at have lyserødt skær? Jeg tog en igår der viste grå skyggestreg, men nu er jeg blevet i tvivl?

Jeg havde i eftermiddags lidt blod i min udflåd men det vel bare være fra en rift og ikke nødvendigvis implationsblødning?  Undskyld alle de spørgsmål. Nu får i billedet.  

PS. Hvis det er en ekstremt tidlig opgangen af graviditet hvor tidligt kan den så ses? 

Den ser negativ ud desværre

Anmeld Citér

25. oktober 2016

Tascha26

Anonym skriver:

Synes måske at kan ane noget, men om det er en lyserød streg eller skyggestreg er jeg i tvivl om.. prøv og test igen om 2-3 dage

Anmeld Citér

26. oktober 2016

pb2017

Jeg kan sagtens ane noget, men om det er en skyggestreg er svært at sige udfra billedet  Hvor langt skulle du være?

Man siger, at man først kan se det på en test lige omkring den dag, du forventer din menstruation - nogle kan se det lidt tidligere (3+1 frem til testdag) og andre først i uge 5-6 stykker.

Anmeld Citér

26. oktober 2016

IsabellaD

Jeg kan godt se 2 streger, har selv prøver det før, prøv at teste igen om nogle dage, eller ring til din læge og fortæl om testen så kan du få taget en blodprøve

mva Isabella 

Anmeld Citér

26. oktober 2016

Anonym trådstarter

pb2016 skriver:

Jeg kan sagtens ane noget, men om det er en skyggestreg er svært at sige udfra billedet  Hvor langt skulle du være?

Man siger, at man først kan se det på en test lige omkring den dag, du forventer din menstruation - nogle kan se det lidt tidligere (3+1 frem til testdag) og andre først i uge 5-6 stykker.

Det er et spørgsmål jeg umuligt kan svare dig på

Sidst jeg have menstruation var i juni eller juli måned. 

Det er udwlokkende pga. Intuition og halsbrand jævnligt at jeg har tester. Og så synes jeg da også at have haft ondt i mave regionen

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Pianisten

Den ligner meget en jeg lavede da jeg var 3+2 (sådan en bred hvid streg). 5 dage senere var der to meget fine streger, så prøv igen om et par dage

Anmeld Citér

28. oktober 2016

Anonym trådstarter

Den ligner meget en jeg lavede da jeg var 3+2 (sådan en bred hvid streg). 5 dage senere var der to meget fine streger, så prøv igen om et par dage

Jamen SÅ må jeg prøve igen om en lille uge. Synes ikke der var noget igår, men det er nok  for tidligt at teste

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.