Nogle gode råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.023 visninger
8 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. oktober 2016

Anonym trådstarter

Når man er kørt rigtig godt fast i hverdagen og kun synes manden er en dum idiot - hvad kan man gøre for at ændre det? Vi har date aftner men han er stadigvæk i mine øjne en idiot 

jeg hader at det er sådan, som regel starter dagen godt og ender som lort og jeg kan græde mig selv i søvn over det lirte forhold vi nogle gange er fanget i 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2016

KissMeKissMeKissMe

Anonym skriver:

Når man er kørt rigtig godt fast i hverdagen og kun synes manden er en dum idiot - hvad kan man gøre for at ændre det? Vi har date aftner men han er stadigvæk i mine øjne en idiot 

jeg hader at det er sådan, som regel starter dagen godt og ender som lort og jeg kan græde mig selv i søvn over det lirte forhold vi nogle gange er fanget i 

Nu er der jo ikke så mange oplysninger. Og tænker at det kommer an på, om han rent faktisk er en idiot eller om det bare er dig, der er kørt lidt fast. 

Og selvfølgelig om I har børn. Hvis ikke, så er situationen jo mere simpel og så kunne en ferie alene måske være godt. Det har flere gange hjulpet mig til at få perspektiv på tingene og finde ud af, om forholdet er det rigtige. 

Anmeld Citér

24. oktober 2016

Anonym trådstarter

KissMeKissMeKissMe skriver:

Nu er der jo ikke så mange oplysninger. Og tænker at det kommer an på, om han rent faktisk er en idiot eller om det bare er dig, der er kørt lidt fast. 

Og selvfølgelig om I har børn. Hvis ikke, så er situationen jo mere simpel og så kunne en ferie alene måske være godt. Det har flere gange hjulpet mig til at få perspektiv på tingene og finde ud af, om forholdet er det rigtige. 

Jamen jo det er både at han er en dum idiot i form af han bliver sur over ingenting, at han ikke kan huske fra sin næse til sin mund, at han ikke lytter hvad man siger til ham

vi har 2 børn 

muligvis kan det godt være mig der føler jeg sidder fast jeg er så ked og træt af det men føler os det er kommet meget pludseligt 

Anmeld Citér

24. oktober 2016

KissMeKissMeKissMe

Anonym skriver:

Jamen jo det er både at han er en dum idiot i form af han bliver sur over ingenting, at han ikke kan huske fra sin næse til sin mund, at han ikke lytter hvad man siger til ham

vi har 2 børn 

muligvis kan det godt være mig der føler jeg sidder fast jeg er så ked og træt af det men føler os det er kommet meget pludseligt 

åh ja. Det kan jeg godt se. Har I overvejet parterapi? Jeg er varm fortaler - og folk søger det jo tit for sent. Nogle kommuner har gratis tilbud til børnefamilier. Her i Århus er der i hvert fald nogle ting, man kan komme til. 

Det lyder til, at din mand måske har det lidt på samme måde. At han måske også er kørt lidt død i hverdagen. Er jeres børn gamle nok til at blive passet med overnatning? For så kunne I måske tage en miniferie sammen? Ikke at det kan løse alt, men lyder til, at I har brug for lige at blive mindet om, hvad det egentlig er, I er vilde med ved hinanden, og så kunne det måske være et skub i den rigtige retning. 

Anmeld Citér

25. oktober 2016

mija

Har du luftet dine tanker/følelser for ham? og har i taget en ordentlig snak sammen?

Anmeld Citér

25. oktober 2016

Anonym trådstarter

mija skriver:

Har du luftet dine tanker/følelser for ham? og har i taget en ordentlig snak sammen?

Det gør jeg i aften når børnene er kommet i seng, så må vi se hvordan vi står efterfølgende

Anmeld Citér

26. oktober 2016

mija

Hvordan gik det? 

Anmeld Citér

26. oktober 2016

Anonym trådstarter

mija skriver:

Hvordan gik det? 

Vi fik snakket igår og allerede i morges kunne jeg mærke en ændring i hans opførsel. Han var ked af jeg havde det sådan og han følte at jeg havde misforstået han lidt og vi prøver nu at rette op på det og gøre hverdagen bedre igen 

Anmeld Citér

26. oktober 2016

mija

Anonym skriver:

Vi fik snakket igår og allerede i morges kunne jeg mærke en ændring i hans opførsel. Han var ked af jeg havde det sådan og han følte at jeg havde misforstået han lidt og vi prøver nu at rette op på det og gøre hverdagen bedre igen 

Det var godt at høre! Det er bare så utrolig vigtigt at man får snakket sammen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.