Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej med jer..
Andre der allerede har givet ungerne vinterjakker på?
Synes simpelthen det er for koldt til en overgangsjakke mere, han går i en naturbørnehave, så de er ude hele tiden.
Er det bare kuldeskære mig der har det sådan ?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej du er ikke den eneste. Vores datter på 2 har gået i vinterjakke i nu halvanden uge. Det er jo bare så koldt!
Jems skriver: Hej med jer.. Andre der allerede har givet ungerne vinterjakker på? Synes simpelthen det er for koldt til en overgangsjakke mere, han går i en naturbørnehave, så de er ude hele tiden. Er det bare kuldeskære mig der har det sådan ?
Det er ikke bare dig, min datter har også vinterjakke på nu. Det er jo helt vildt koldt.
Nej, ingen vinterjakke nu og så koldt er det nu altså heller ikke - ikke i københavnsområdet.
Men kan selvfølgelig godt forstå, at børn som er ude hele dagen har varmere tøj på
Mine børn på 3 år og 10 år får også vinterjakker og termobukser på, det har de gjort i et par uger nu.
MoarHvidovre skriver: Nej, ingen vinterjakke nu og så koldt er det nu altså heller ikke - ikke i københavnsområdet. Men kan selvfølgelig godt forstå, at børn som er ude hele dagen har varmere tøj på
I må have det varmt i Hvidovre I Rødovre har vores vinterjakke på
Mine har vinterjakker på i dag. Og i morgen kommer flyverdragten med i børnehave.
Vores har haft flyverdragt og vinterjakke med i nogle dage...
Mine ha haft vinterjakke på i 2-3 uger. Ville aldrig selv kunne holde ud at være ude en hel dag i efterårsjakke
I vores dagpleje har de flyverdragter på ud nu og jeg har brugt vinterjakke til dem nogle uger nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128