Nf på onsdag, er så bange for resultatet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
10 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. oktober 2016

Anonym trådstarter

Fru hormonella her har bare ikke lyst til at være på arbejde føler jeg skal tude hele tiden og min hjerne køre på højtryk! 

Skal til Nf på onsdag og er så bange for at spiren er gået til, er syg, osv. 

Min mand bliver ved med at sige at jeg skal slappe af og nyde graviditeten, men godt nok svært synes jeg.

Det er min andet barn jeg venter..

Nogen der reagerede på denne måde da de ventede nr 2? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2016

Anonym

Anonym skriver:

Fru hormonella her har bare ikke lyst til at være på arbejde føler jeg skal tude hele tiden og min hjerne køre på højtryk! 

Min mand bliver ved med at sige at jeg skal slappe af og nyde graviditeten, men godt nok svært synes jeg.

Næ ;-) mest ved nr 1 ... Var fuldstændig crazy . Men jeg syntes at det hjalp efter NF . Du får lige en krammer . 

Anmeld Citér

24. oktober 2016

tarkoflen

Jeg skal til nf på fredag og trods massiv kvalme og opkast, er jeg så nervøs for om alt er som det skal være. Det er også vores andet barn. 

Jeg havde det også frygteligt sidste gang, værst var dog md skanningen. 

Jeg tror vi er nogle, hvor det bare hører med! 

Du er ikke alene 

Anmeld Citér

24. oktober 2016

God-mor

Anonym skriver:

Jeg havde det nøjagtig som dig og min mand sagde det samme som din. Nu er vi 16 uger henne og det hele ser fint ud derinde. Dine odds er utrolig gode for at alt er godt, hvis du ikke har blødt og ikke har smerter Tillykke med den lille spire. 

Anmeld Citér

24. oktober 2016

Vivienne

Anonym skriver:

Hej

Første gang jeg skulle til scanning, brød jeg sammen inden jeg kom ind til jm. Pga. de samme bekymringer som du nu har. 

Her 2. gang var det ikke så slemt selvom jeg er mere Fru Hormonella den her gang. 

Jeg tror ikke du har noget at være bekymret for, hvis din graviditet indtil videre har været normal. Så op med hovedet og glæd dig til at se din lille guldklump 

Anmeld Citér

24. oktober 2016

Anonym trådstarter

Tak for lidt ro i sjælen  

Synes tiden går så langsomt 

Anmeld Citér

26. oktober 2016

Anonym trådstarter

skal til scanning kl 11.50 og i nat vækkede min mand mig fordi jeg hyperventilerede pga mariedt  

Drømt scanningen gik rigtig skidt så fra kl 1 til 3 lå jeg og vendte og drejede mig og kunne ikke falde i søvn.. 

vækkeuret ringede kl 6  

Nu er jeg bare smadret for fuld skrue! 

Anmeld Citér

26. oktober 2016

tarkoflen

Anonym skriver:

skal til scanning kl 11.50 og i nat vækkede min mand mig fordi jeg hyperventilerede pga mariedt  

Drømt scanningen gik rigtig skidt så fra kl 1 til 3 lå jeg og vendte og drejede mig og kunne ikke falde i søvn.. 

vækkeuret ringede kl 6  

Nu er jeg bare smadret for fuld skrue! 

Jeg lå vågen i går nat fordi jeg drømte at jeg fødte tvillinger hjemme på stuegulvet med kæresten som eneste fødselshjælper og den første baby var meget lille og tydeligt født alt for tidligt, baby to var født til termin. Meget mærkeligt og jeg er altså ikke gravid med tvillinger

så du er helt normal! Jeg krydser fingre for jer i dag

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Anonym trådstarter

Her er lille mini my  Helt perfekt og et fint risikotal

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. oktober 2016

tarkoflen

Anonym skriver:

Her er lille mini my  Helt perfekt og et fint risikotal

Fantastisk, stort tillykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.