Hvad gør jobkonsulenten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. oktober 2016

Anonym trådstarter

Jeg er indkalt til møde med jobkomsulent, jeg kom til skade for år tilbage, og fik revalidering, det viser sig så at den uddannelse jeg har brugt 2 år på nu ikke kan gennemføres grundet skaden (socialrådgiver), min sagsbehandler er villig til, at give mit et nyt revalideringsforløb og har indkaldt mig til samtale med ham og jobkonsulent, men hvad gør jobkonsulenten?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2016

Anonym

Jobkonsulenten skal gøre det som navnet antyder: være din konsulent i forhold til at opnå varig beskæftigelse. I dit tilfælde vil hans funktion nok nærmere være ifht at få afklaret hvilket job du vil være i stand til at bestride i fremtiden, da et revalideringsforløb jo ikke ligefrem er en billig løsning. Og i og med at du har fået et forsøg vil de nok være sikre på at næste forløb bliver en succes, både for dig og for staten☺️ 

Er det ok at spørge hvilken type skade du har siden du ikke kam gennemføre socialrådgiveruddannelsen? (Ikke for at dømme, jeg er bare nysgerrig da det kan have betydning for hvilken uddannelse du måske egner dig bedre til)

Anmeld Citér

24. oktober 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jobkonsulenten skal gøre det som navnet antyder: være din konsulent i forhold til at opnå varig beskæftigelse. I dit tilfælde vil hans funktion nok nærmere være ifht at få afklaret hvilket job du vil være i stand til at bestride i fremtiden, da et revalideringsforløb jo ikke ligefrem er en billig løsning. Og i og med at du har fået et forsøg vil de nok være sikre på at næste forløb bliver en succes, både for dig og for staten☺️ 

Er det ok at spørge hvilken type skade du har siden du ikke kam gennemføre socialrådgiveruddannelsen? (Ikke for at dømme, jeg er bare nysgerrig da det kan have betydning for hvilken uddannelse du måske egner dig bedre til)

Selvfølgelig må du det, og tak for svar

Jeg fik en slem 3. grads forbrænding over højre hånd/arm, så alle mine nervebaner er brændt væk og har ikke vokset sig sammen igen, jeg har 55% nedsat funktionsevne og kroniske smerter (for 400 mg. dolol (morfin) om dagen, og det i sig selv giver alvorlige bivirkning, såsom må/kan ikke kører bil, koncentrationbesvær og bare det at holde sig vågen i længere tid er et opgave i sig selv

Min hånd hæver op og gør mega ondt, når jeg bruger den i længere tid, min læge bliver ved med at sige, at det ville have været bedre, at det var faldet af  

Jeg døjede med i lang tid, at huden blev ved med at falde af (jeg var sygeplejerske da det skete), gik til genoptræning i godt 1 1/2 år, men desværre voksede mine nervebaner ikke sammen igen, som håbet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.