vinterstøvler hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
11 svar
1 synes godt om
24. oktober 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Hvornår giver I jeres børn vinterstøvler på?

Min datter på 2 1/2 bruger enten gummistøvler eller sko i øjeblikket, men der har været dage i ferien hvor det har været så koldt at vi har trukket i vintertøjet, så nu spekulerer jeg på om hun bare skal have vinterstøvler på, eller om jeg skal vente lidt endnu?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2016

ønskebørn74

Ms.Momo skriver:

Min datter på 2 1/2 bruger enten gummistøvler eller sko i øjeblikket, men der har været dage i ferien hvor det har været så koldt at vi har trukket i vintertøjet, så nu spekulerer jeg på om hun bare skal have vinterstøvler på, eller om jeg skal vente lidt endnu?

vinterstøvler til mine på 3 år

Anmeld Citér

24. oktober 2016

Bissen

Vi kører termostøvler lige nu til min datter på 2 år. Venter lidt endnu med vinterstøvler. 

Anmeld Citér

24. oktober 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Min har haft vinterstøvler på i en lille uges tid.

Anmeld Citér

24. oktober 2016

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vi købte et par nye sko for en måned siden, så købte et par overgangssko, da knægten var vokset fra kondiskoene fra i sommers. Vinterstøvlerne er købt ind, men vi synes det for tidligt med dem, da han holder sig fint varm i overgangsskoene. De er ude hver dag i børnehaven.

Anmeld Citér

24. oktober 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Ms.Momo skriver:

Min datter på 2 får kondisko og gummistøvler med i vs lidt i endnu. Jeg går også selv stadig i kondisko. Jeg synes ikke helt det er koldt nok til vinterstøvler endnu, selvom trunten meget gerne vil have dem på hver morgen

Hun får vinterjakke på om morgen og termobukser (mest fordi cyklen er lidt våd) men flyverdragten beholder jeg også hjemme lidt endnu.

Anmeld Citér

24. oktober 2016

MorTil3+

Vores unger har haft vinterstøvler på i 2 ugers tid. Og flyverdragt samt hue/vanter bad børnehaven om for 2 uger siden.

Anmeld Citér

24. oktober 2016

Miti's mama

Min pige på 2 år har haft vinterstøvler på i en to ugers tid nu. Vinter jakke til daglig, og flyverdragt med i dagpleje til når de skal lege udenfor og gå tur.

Vi fandt nogle gode og billige vinterstøvler i Deichmann, og hun nægter at have andet på 

Anmeld Citér

24. oktober 2016

Carina:-)

Termostøvler indtil der kommer frost. 

Anmeld Citér

24. oktober 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vores børn bruger sko med for i - synes det er for tidligt til vinterstøvler. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.