Mærkelig 'menstruation'?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.415 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. oktober 2016

Just123

Ja.. Som overskriften lyder, så har jeg en mærkelig.. - tja jeg ved faktisk ikke helt om jeg vil kalde det menstruation. 

Jeg forventede mens lørdag, og da jeg stod op lørdag morgen kl 6, var der lidt brunt på papiret, og jeg tænkte selvfølgelig bare at det var menstruation. 

Men siden lørdag, har det så 'kun' udviklet sig til (undskyld detaljerne) brunt(gammelt) blod, og mængden er lille.. Kan se det på bindet, men halvdelen af gangene kommer der næsten ikke noget på papiret når jeg tørre mig.. 

Her mandag morgen er det stadig lidt brunt blod.. - er der nogen af jer andre der har prøvet det før? 

Oveni det, så plejer jeg at have menstruationssmerter op til en uge før og sindsyg ømme bryster mindst en uge før, men min krop er som normalt.. Jeg mærke ingen ændringer i forhold til smerter/ømhed 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2016

Sandie07

Har du prøvet at tage en gtest? :-) 

Anmeld Citér

24. oktober 2016

Just123

Sandie07 skriver:

Har du prøvet at tage en gtest? :-) 

Nej for jeg bløder jo... Bare kun på størrelse med en 2 krone på et bind, de ca 3-4 gange jeg har skiftet om dagen.. 

Og når jeg så tørre mig, er der noget på papiret men tørre jeg 2 gange i træk, så er der intet på det sidste.. 

Så jeg tænker at den jo egentlig ikke tæller som en menstruation, men alligevel .. Jeg har ikke prøvet det før 

Anmeld Citér

24. oktober 2016

Sandie07

Man kan sagtens småbløde og have noget der minder om, selvoman er nygravid. Så det er mest bare for at du måske kan få lidt vished om hva der sker med din krop. Ved min første graviditet blødte jeg mindre end jeg plejer, men ligeså regelmæssigt mht til den ene uge om måneden. Så det kan godt lade sig gøre.

Anmeld Citér

24. oktober 2016

Just123

Sandie07 skriver:

Man kan sagtens småbløde og have noget der minder om, selvoman er nygravid. Så det er mest bare for at du måske kan få lidt vished om hva der sker med din krop. Ved min første graviditet blødte jeg mindre end jeg plejer, men ligeså regelmæssigt mht til den ene uge om måneden. Så det kan godt lade sig gøre.

Tak for svar! 

Jeg har da tænkt tanken om graviditet, men tænkte egentlig bare at min krop måske bare var lidt mærkelig 

Anmeld Citér

24. oktober 2016

Sandie07

Jeg vil ikke skuffe dig, men tænker bare afklaring kunne være rart. Baby eller ej :-)

Anmeld Citér

24. oktober 2016

Just123

Sandie07 skriver:

Jeg vil ikke skuffe dig, men tænker bare afklaring kunne være rart. Baby eller ej :-)

Ja helt sikkert, det er altid rart at få vished 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.