Ingen æl :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hej De damer, 

Jeg er stoppet på p piller for et halvt år siden, og har endelig fået styr på mine cyklusser. 

Mine cyklusser er på 34 dage, tager ÆL test, tager min temp. Hver morgen samme tid, for at fast ligger hvornår ÆL har været. Og har ÆL på cd 21, (positiv ÆL, æggehvide udflåd, og på cd 22 er min temp. steget til mellem 37-37,2 grader. Inden ligger den mellem 36,3-36,7 grader) 

I denne cyklus er jeg på cd 29 Idag, og har ikke haft ÆL endnu  min temp. Er heller ikke steget 

men hvorfor? Skal jeg regne med en enorm lang cyklus denne gang? Eller kan jeg risikerer slet ikke at få ÆL denne gang? 

Håber I kan hjælpe

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2016

Lykkelig-Kvinde

Anonym skriver:

Hej De damer, 

Jeg er stoppet på p piller for et halvt år siden, og har endelig fået styr på mine cyklusser. 

Mine cyklusser er på 34 dage, tager ÆL test, tager min temp. Hver morgen samme tid, for at fast ligger hvornår ÆL har været. Og har ÆL på cd 21, (positiv ÆL, æggehvide udflåd, og på cd 22 er min temp. steget til mellem 37-37,2 grader. Inden ligger den mellem 36,3-36,7 grader) 

I denne cyklus er jeg på cd 29 Idag, og har ikke haft ÆL endnu  min temp. Er heller ikke steget 

men hvorfor? Skal jeg regne med en enorm lang cyklus denne gang? Eller kan jeg risikerer slet ikke at få ÆL denne gang? 

Håber I kan hjælpe

Har ikke så meget viden på området, er selv lig startet PB, 

men ku du være gravid ? 

Ellers har jeg hørt at det kan ske at der ind i mellem ikke kommer æg og andre gange flere æg.. 

håber det bedste for dig

Anmeld Citér

23. oktober 2016

Anonym trådstarter

Lykkelig-Kvinde skriver:

Har ikke så meget viden på området, er selv lig startet PB, 

men ku du være gravid ? 

Ellers har jeg hørt at det kan ske at der ind i mellem ikke kommer æg og andre gange flere æg.. 

håber det bedste for dig

Tanken slog også mig, da min veninde sagde det. Men fik min mens som jeg plejede, så umiddelbart nej. 

Må prøve at tage en g test imorgen tidlig. 

Men tak for dit svar

Anmeld Citér

23. oktober 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Hej De damer, 

Håber I kan hjælpe

Det er helt normalt med 1-2 cyklusser om året, hvor man ikke får ægløsning.

Anmeld Citér

23. oktober 2016

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det er helt normalt med 1-2 cyklusser om året, hvor man ikke får ægløsning.

Okay tak for svar

men får jeg så stadig menstrution eller bliver den væk når der ingen ÆL er? 

Anmeld Citér

23. oktober 2016

Mille123

Anonym skriver:

Okay tak for svar

men får jeg så stadig menstrution eller bliver den væk når der ingen ÆL er? 

Du får stadig mens

Anmeld Citér

23. oktober 2016

Anonym trådstarter

Mille123 skriver:

Du får stadig mens

Okay, mange tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.