Jeg er bare ikke kommet igang i dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. oktober 2009

DK

Ja. Altså jeg får gæster her kl 15. Min faster og hendes mand. De har endnu ikke været på besøg her i vores hus, selv om vi har boet her i 3 år nu...

Men i dag kl 15  kommer de. Jeg har haft fri hele dagen, og satte mig kl 9 med morgenmad foran computer og tv, og ville lige surfe lidt imens morgenkalorierne blev indtage. Og nu er kl. så 11.30.

Har jeg fået støvsuget?
Har jeg fået handlet ind ?
Har jeg fået bagt kage og boller?
Har jeg fået ryddet op?
Har jeg fået strøget den hvide dug og dækket bord og plukket roser i haven til vaserne?
Har jeg været i bad?
Har jeg tid til at hente Kirstine i  børnehaven efter kl 14, hvor de kommer hjem fra tur?
Har jeg fået reddet sengen?
Har jeg fået ryddet op på Kirstines MEGA rodede værelse?
Har jeg fået gjort noget som helst?

NEJ.

Uhhh... jeg har snart lidt travlt ikke???

Hvordan kan man blive suget så fast i sofaen, at man, selv om man ved man skal ALT muligt inden en vis tidsfrist, så alligevel har så svært ved at løsrive sig og komme igang??

Jeg kan kun sige en ting til mig selv. FY!!!!

Knus Ditte, der da vist egentligt har ret travlt nu??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2009

Tina2

Kender det godt.... Skal man liiiiige sidde og surfe lidt, går tiden bare hurtigt!!!!

Kan du SÅ komme igang!!!

Anmeld

2. oktober 2009

Harfeletten

DK skriver:

Ja. Altså jeg får gæster her kl 15. Min faster og hendes mand. De har endnu ikke været på besøg her i vores hus, selv om vi har boet her i 3 år nu...

Men i dag kl 15  kommer de. Jeg har haft fri hele dagen, og satte mig kl 9 med morgenmad foran computer og tv, og ville lige surfe lidt imens morgenkalorierne blev indtage. Og nu er kl. så 11.30.

Har jeg fået støvsuget?
Har jeg fået ryddet op?
Har jeg fået strøget den hvide dug og dækket bord og plukket roser i haven til vaserne?
Har jeg været i bad?
Har jeg tid til at hente Kirstine i  børnehaven efter kl 14, hvor de kommer hjem fra tur?

NEJ.

Hvordan kan man blive suget så fast i sofaen, at man, selv om man ved man skal ALT muligt inden en vis tidsfrist, så alligevel har så svært ved at løsrive sig og komme igang??

uh, jeg kender det alt for godt ..
Jeg skal i byen i aften, med tøserne, og Emil skal passes af min onkel og tante. De henter ham omkring halv to, og jeg vil egentlig gerne at huset ser lidt ryddeligt ud, inden de kommer, men har jeg fået gjort noget .. NÆH NEJ !!
Opvasken venter, støvsugeren venter, badeværelset venter, vasketøjet venter - DET HELE VENTER !!

Anmeld

2. oktober 2009

tumle81

Hi hi, hvor lyder det bar bekendt

Jeg går jo hjemme pga min bækkenløsning, og selvom jeg ikke kan gøre en masse rent, kan jeg jo godt ordne småtingene...
Det er bare så fristende at sidde i sofaen og surfe mens tv'et kører i baggrunden

Knus Kathrina

Anmeld

2. oktober 2009

LineD

DK skriver:

Har jeg fået støvsuget?
Har jeg fået ryddet op?
Har jeg været i bad?

NEJ.

Hihi når du finder svaret på hvordan man får revet måsen af sofaen siger du så ikke lige til

Knus Line, der selv får gæster, og har en liste meget lig din, lige minus børneværelse og hentning

Håber ikke du stresser, nåes det, så nåes det, og nåes det ikke, så må gæsterne give et nap med

Anmeld

2. oktober 2009

DK

He he, jeg er glad for at jeg ikke er den eneste hvis sofa har fangarme

Jeg tændte op for god musik, spændende rundt så jeg svedte gennem blusen (mums...) og nåede alt det hele undtagen bad, he he, og bollerne (der belv franskbrød) kom først i ovnen lige da gæsterne kom, og kagen kom ud.

Men alt i alt er jeg meget tilfreds med mig selv. Nåede endda lige at smide en tør bluse over hovedet da jeg hørte de kørte op i indkørslen, he he...

Normalt er det ikke så bøvlet, men når de aldrig har været her før, står den jo på rundvisning, og så skal der ligesom være fint over det hele...

Men nu er det slut, og vi kan holde weekend i et super fint og rent hjem.

Håber alle i andre når det i også skal!!!!

KNUS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.