God aften derude 
Jeg vælger lige at være anonym, i dette indlæg.
Min mand og jeg har ikke brugt nogen form for prævention i 3 år, men uden held 
På de 3 år, er der sket rigtig meget.. - vi er begge i gang med drømmeuddannelserne. Min mand er færdig i efteråret 2018 og jeg selv er færdig om ca. 6 måneder.
For et lille års tid siden, begyndte vi at teste efter ægløsning, primært for at finde ud af min cyklus, men selvfølgelig også for at vi kunne have sex i forbindelse med min ægløsning. Men efter nogle måneder hoppede vi fra det igen, da vi blev enige om at det ville være en god ide at jeg blev færdig med min uddannelse. Nu lakker det så mod enden, for min uddannelse og uha.. Vi vil SÅÅÅ gerne have en lille en, et kæmpe ønskebarn som vi har 'ventet' på i 3 år..
Jeg er stille og roligt i gang med at tabe mig (vil gerne smide 10-15 kg) og er begyndt at træne igen. Min cyklus er uregelmæssig så vi går måske i gang med at teste efter den igen. Det kribler i os for at udvide familien
Men jeg har været til div. scanninger igennem årene, og vi ved at det er svært for os at få børn og er allerede berettiget til at komme i behandling, dog vil vi gerne gøre lidt mere for at få det naturligt..
Jeg ville så høre jer herinde, om i har nogle gode råd? - Selvfølgelig kan man ikke være sikker på at det hjælper, men alligevel. - Sådan noget som fx at ligge med rumpen i vejeret 15-20 min efter sex.. Meeeeen.. må ærligt indrømme, jeg ved ingen ting om de forskellige ting man kan bruge, indtage, gøre for at hjælpe det lidt på vej
Sååå, håber i har lidt gode råd vi kan tage med os på vejen 
God aften fra en meeeeeeget skruk lille familie..
Anmeld
Citér