Tror jeg bliver så skuffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. oktober 2016

Anonym trådstarter

Jeg prøver at blive gravid, og nu i en uge... Har jeg haft ondt i maven - både små smerter og store smerter (i dag er slemt!!)

Har også ondt i lænden, og føler bare der er noget.. Alligevel er jeg så usikker, og det er sikkert bare indbildsk. Tør simpelthen ikke at tage en test. Har sat det for meget i hovedet, at jeg vil blive såååå skuffet...  Nogen som har gode historier? Hvor længe prøvede i at blive gravide, hvordan fandt i ud af det? Osv.. Synes det er så hyggeligt at høre andres historier

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2016

Frk.S

1. Gang gik der 3 måneder fra jeg stoppede med p-piller til jeg var gravid. 

2. gang gik der 5 måneder (dog med en enkelt biologisk graviditet i cyklus lige inden) fra vi smed prævention til jeg var gravid

3. gang var den der i første hug efter vi smed prævention. 

Alle 3 gange fandt jeg ud af det ved at tage en g-test.  Havde dog alle gange en fornemmelse af at den var der.... specielt 1. og 3. gang. 

Er du gået over tid? I så fald er det da bare at tage en test. 

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Xolia

Anonym skriver:

Jeg prøver at blive gravid, og nu i en uge... Har jeg haft ondt i maven - både små smerter og store smerter (i dag er slemt!!)

Har også ondt i lænden, og føler bare der er noget.. Alligevel er jeg så usikker, og det er sikkert bare indbildsk. Tør simpelthen ikke at tage en test. Har sat det for meget i hovedet, at jeg vil blive såååå skuffet...  Nogen som har gode historier? Hvor længe prøvede i at blive gravide, hvordan fandt i ud af det? Osv.. Synes det er så hyggeligt at høre andres historier

Tror jeg ville råde dig til at slappe af og nyde en masse sex. 

Jeg har 4 børn og har Max prøvet i 3 mdr. Jeg har aldrig taget en ÆL test.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.