kan jeg kræve erstatningsweekend?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
4 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. oktober 2016

Anonym trådstarter

jeg fik lige set i vores samværsaftale at jeg havde ret til 9 dages efterårsferie med mit barn fra i fredags til på søndag, men min eks mente at det kun var 7 dage, så de vil hente ham senere i dag, og har allerede lagt planer for hvad de skal lave i weekenden + de er kørt hjemmefra nu for at kunne hente vores barn og barnets stedsøskende.

sidste år snød de os for noget sommerferie, og der fik jeg at vide at jeg havde ret til erstatningssamvær, men har jeg også det nu?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2016

Anonym

Anonym skriver:

jeg fik lige set i vores samværsaftale at jeg havde ret til 9 dages efterårsferie med mit barn fra i fredags til på søndag, men min eks mente at det kun var 7 dage, så de vil hente ham senere i dag, og har allerede lagt planer for hvad de skal lave i weekenden + de er kørt hjemmefra nu for at kunne hente vores barn og barnets stedsøskende.

sidste år snød de os for noget sommerferie, og der fik jeg at vide at jeg havde ret til erstatningssamvær, men har jeg også det nu?

Kontakt Statsforvaltningen, hvis I ikke kan snakke sammen og nå til enighed om disse ting, vil dog foreslå begge parter at være large, overbærende og samarbejdsvillige.

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kontakt Statsforvaltningen, hvis I ikke kan snakke sammen og nå til enighed om disse ting, vil dog foreslå begge parter at være large, overbærende og samarbejdsvillige.

min eks nægter at snakke til mig, eller i telefon. Alt skal foregå over SMS/mail og hvis han mener der er noget der ikke er som det skal være (f.eks. da vi tog en dagstur til København), så trækker han os i Statsamtet eller truer med at kontakte fogedretten.

Anmeld Citér

21. oktober 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84

I må have klare aftaler. Også må i jo bide i det sure æble når det ikke kommer på plads i ordentlig tid. 

Mener ikke at du hovsa Idag kan trække 2 dage mere. Fordi du har fået kigget i nogle papir. Finder jeg ikke fair på de andre indvoldverede parter. 

Anmeld Citér

23. oktober 2016

Mum33

Tror ikke du kan komme her bagefter og kræve det, men få styr på regler/aftaler, så det ikke sker fremover

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.