Er det nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. oktober 2016

MariaNielsen0602

er den positiv? Ved godt stregen er tyndere end den anden men syns bare de er lige tydelige og hvis ikk, skal jeg så tage en senere eller i morgen?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2016

Mom

Profilbillede for Mom
MariaNielsen0602 skriver:

er den positiv? Ved godt stregen er tyndere end den anden men syns bare de er lige tydelige og hvis ikk, skal jeg så tage en senere eller i morgen?

Jeg syntes ikke, at stregerne er lige tydelige.

Måske du skal tage en ny til eftermiddag, og så igen imorgen formiddag?

Anmeld Citér

21. oktober 2016

MariaNielsen0602

Mom skriver:

Jeg syntes ikke, at stregerne er lige tydelige.

Måske du skal tage en ny til eftermiddag, og så igen imorgen formiddag?

Oka mange tak, forstår det bare ikk.. Har nemlig lige mistet (bio) og jeg bløder stadig på tredje dag

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Mom

Profilbillede for Mom

Oka mange tak, forstår det bare ikk.. Har nemlig lige mistet (bio) og jeg bløder stadig på tredje dag

Hvorfor tager du så ÆL-teste? Du bliver nødt til, at vente på at blødningen er stoppet. Når man har haft en bio, så har der jo været en lille mængde HCG, og det skal jo lige væk igen, inden du kan påbegynde PB igen..

Anmeld Citér

21. oktober 2016

MariaNielsen0602

Mom skriver:

Hvorfor tager du så ÆL-teste? Du bliver nødt til, at vente på at blødningen er stoppet. Når man har haft en bio, så har der jo været en lille mængde HCG, og det skal jo lige væk igen, inden du kan påbegynde PB igen..

Grunden til jeg testede var fordi jeg havde læst om nogle som havde deres ægløsning 3-5 dage efter blødningen startede og testede selv med ægløsningsteste da jeg var gravid og der var den fuldstændig negativ så ikk derfor ihvertefald

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Mom

Profilbillede for Mom

Grunden til jeg testede var fordi jeg havde læst om nogle som havde deres ægløsning 3-5 dage efter blødningen startede og testede selv med ægløsningsteste da jeg var gravid og der var den fuldstændig negativ så ikk derfor ihvertefald

Jeg forstår ikke helt hvad du mener..

Men når man har HCG i blodet - altså testet positivt på en G-test, så KAN en ÆL test nogengange også blive positiv - det er noget med de LH hormonet og HCG hormonet krydser hinanden.

Men når du er igang med en bio - kroppen er igang med at udstøde en meget tidlig graviditet, giver det for mig ingen mening at teste med ÆL teste førend din blødning (som jo er en forsinket mens), er stoppet.

Anmeld Citér

21. oktober 2016

MariaNielsen0602

Mom skriver:

Jeg forstår ikke helt hvad du mener..

Men når man har HCG i blodet - altså testet positivt på en G-test, så KAN en ÆL test nogengange også blive positiv - det er noget med de LH hormonet og HCG hormonet krydser hinanden.

Men når du er igang med en bio - kroppen er igang med at udstøde en meget tidlig graviditet, giver det for mig ingen mening at teste med ÆL teste førend din blødning (som jo er en forsinket mens), er stoppet.

Altså nogen kan jo os få ægløsning imens de har deres mens, sjældent ja men det sker

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Mom

Profilbillede for Mom

Altså nogen kan jo os få ægløsning imens de har deres mens, sjældent ja men det sker

Korrekt, men som du selv skriver så er det sjældent. 

Anmeld Citér

21. oktober 2016

MariaNielsen0602

Mom skriver:

Korrekt, men som du selv skriver så er det sjældent. 

Men hvis du ser bort fra at jeg bløder og med hcg på 26 i blodet ville du så sige den snart er positiv?

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Mom

Profilbillede for Mom

Men hvis du ser bort fra at jeg bløder og med hcg på 26 i blodet ville du så sige den snart er positiv?

Så vil jeg mene at du skal teste over de næste dage. Men med HCG på 26, vil du ikke kunne stole på resultatet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.