Test hvornår giver det mening?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hej de damer.

hvornår vil det giver mening at tage en graviditetstest? Jeg er udemærket klar over, at det vil være bedst og mest sikkert at vente til efter mens udebliver (for der gør den jo self. ) hvis man nu ikke kan vente så længe, hvornår ville det være realistisk at få et svar? Hvor tidligt testede i? Og hvornår har det var et negativt svar og hvornår et positivt? Jeg tænker hvis man tester 3+0 så er den nok negativ uanset om man er gravid eller ej. Det vil jeg gerne høre jeres erfaringer med

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Hej de damer.

hvornår vil det giver mening at tage en graviditetstest? Jeg er udemærket klar over, at det vil være bedst og mest sikkert at vente til efter mens udebliver (for der gør den jo self. ) hvis man nu ikke kan vente så længe, hvornår ville det være realistisk at få et svar? Hvor tidligt testede i? Og hvornår har det var et negativt svar og hvornår et positivt? Jeg tænker hvis man tester 3+0 så er den nok negativ uanset om man er gravid eller ej. Det vil jeg gerne høre jeres erfaringer med

Jeg kunne tidligst teste da jeg var 5+ 

men hører mange der tester 3+3-4 stykker men ligeså mange hvor det så viser sig at være en bio. Så vil klart anbefale at vente :-)

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Baby2017

Jeg testede meget svagt positiv 3+6 og indtil da var de negative..  Jeg var et testmonster

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Anonym trådstarter

Mange tak for svar. Ved at det er meget individuelt, men har nemlig hørt om flere der har testet positivt allerede 3+3-3+5 derfor ville jeg høre om det er det normale Bliver glad for at høre, at der er nogen som først har kunne teste positivt senere og også har forsøgt tidligere og testet negativt. Det giver lidt håb  Det ville helt klart være at fortrække at vente med at teste til 4+0 eller når mens udebliver, men det er dæleme svært når der bor et testmonster inde i en

Håber flere vil dele deres erfaringer som I har gjort, tak

Anmeld Citér

23. oktober 2016

Anonym trådstarter

Jeg har testet her til morgen, er 3+4 og den var så klar negativ som muligt 

Men jeg er jo ikke 100% sikker på hvornår ægget blev befrugtet, så jeg håber lidt at det var senere

Hvad tænker I? I følge en artiklen jeg læste, vil der være ca 50% chance for at kunne teste positiv nu! Hvad tænker I? Syntes så sjældent at man høre at folk teste positiv efter uge 4+0

Anmeld Citér

23. oktober 2016

Baby2017

Anonym skriver:

Jeg har testet her til morgen, er 3+4 og den var så klar negativ som muligt 

Men jeg er jo ikke 100% sikker på hvornår ægget blev befrugtet, så jeg håber lidt at det var senere

Hvad tænker I? I følge en artiklen jeg læste, vil der være ca 50% chance for at kunne teste positiv nu! Hvad tænker I? Syntes så sjældent at man høre at folk teste positiv efter uge 4+0

Bare tag det roligt der er stadig stor sandsynlighed for at du får en positiv test en eller anden dag, som skrevet var mine klart negative til 3+6 og selv der var den næsten usynlig

Jeg gik også selv amok med testene og læste også alt muligt med at i dag kan så og så mange teste positiv, men hvad nu hvis du er en af de få der først tester positiv efter 4 eller 5 uge? Det er så individuelt 

Jeg købte en tidlig graviditetstest i brugsen som jeg brugte 3+4 og den var negativ selvom den burde opfange det 4-5 før forventet mens og den jeg først testede positivt på var en alm. Strips, så jeg har haft så lidt hcg at den ikke har kunnet måle det trods den burde..

Anmeld Citér

23. oktober 2016

Solsikke20

Jeg kunne teste positiv ved begge mine børn i uge 3+1, så jeg ville begynde at teste der, men det er selvfølgelig individuelt hvornår man kan teste positiv.

Anmeld Citér

24. oktober 2016

Anonym trådstarter

Tak for jeres erfaringer

Jeg har desværre fået min mens her til morgen, så det blev ikke i denne omgang. Vi må bare prøve igen næste måned

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.