Smerte i benet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

213 visninger
1 svar
0 synes godt om
21. oktober 2016

Anonym trådstarter

Jeg har en smerte i benet.  Det er ligesom om der bliver skudt meget meget varmt blod ned i benet.  Igen og igen. Da jeg kørte min lille i skole for en halv time siden begyndte det. Måtte holde ind til siden fordi det var så ubehagelig.  Har det stadigvæk nu jeg er hjemme, men ikke så meget som i bilen. Hvad kan det skyldes??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg har en smerte i benet.  Det er ligesom om der bliver skudt meget meget varmt blod ned i benet.  Igen og igen. Da jeg kørte min lille i skole for en halv time siden begyndte det. Måtte holde ind til siden fordi det var så ubehagelig.  Har det stadigvæk nu jeg er hjemme, men ikke så meget som i bilen. Hvad kan det skyldes??

Godmorgen,

Jeg syntes du skal ringe til din læge.

Jeg oplevede det samme for en del år siden efterhånden. Vågnede en morgen med ret mange smerter i mit ene ben. Afsted til lægen, som i første omgang var bange for at der var tale om en blodprop - det viste sig så, at det var betændelse, efter længere tids overbelastning, så jeg endte med nogen ret stærke gigtpiller, som jeg skulle tage i 10 dage mener jeg.

Kh Mom

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.