MorTilEn2013Dreng skriver:
Tror jeg har fået lavet noget helt forkert og ved slet ikke hvad jeg skal gøre,
mit kønsben/skamben eller hvad det hedder gør så ondt ligemeget hvad jeg gør selvom jeg sidder stille ligger stille gør det stadig ondt, jeg kan slet ikke gå og hvis jeg prøver har jeg lyst til at skrige i smerte og begynder og ryste helt vildt meget. Har ingen ide om hvad jeg skal gøre. Er gravid i 37+3
Det er hvad man kalder symfyseløsning og er totalt normalt når man er så langt henne som du er nu
Og især når man tænker på det er anden gang.. Du skal passe på dig selv, skifte stilling ofte, ikke bære noget og egentlig bare slappe så meget af som du overhovedet kan, hvis du føler for lidt udfordring, så tag i svømmehallen.
Jeg har symfyseløsning nu her og har haft det siden uge 15 ca. Det er begyndt at udvikle sig til regulær bækkenløsning og ikke underligt, da jeg havde bækkenløsning fra uge 11 med min nr. 2.
Det er IKKE sjovt og man kan næsten ikke gøre noget, andet end at bide tænderne sammen og tænke på noget andet. Jeg ved det er nederen men, sådan er det desværre bare. Du kan få nogle hjælpemidler på hospitalet, men ikke nogle jeg synes der faktisk hjælper, udover måske en kørestol. 
Anmeld
Citér