Så mange smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. oktober 2016

MorTilEn2013Dreng

Tror jeg har fået lavet noget helt forkert og ved slet ikke hvad jeg skal gøre, 

mit kønsben/skamben eller hvad det hedder gør så ondt ligemeget hvad jeg gør selvom jeg sidder stille ligger stille gør det stadig ondt, jeg kan slet ikke gå og hvis jeg prøver har jeg lyst til at skrige i smerte og begynder og ryste helt vildt meget. Har ingen ide om hvad jeg skal gøre. Er gravid i 37+3

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2016

Skouboe

MorTilEn2013Dreng skriver:

mit kønsben/skamben eller hvad det hedder gør så ondt ligemeget hvad jeg gør selvom jeg sidder stille ligger stille gør det stadig ondt, jeg kan slet ikke gå og hvis jeg prøver har jeg lyst til at skrige i smerte og begynder og ryste helt vildt meget. Har ingen ide om hvad jeg skal gøre. Er gravid i 37+3

Det lyder som bækken løsning i det forreste led. Tal med din læge eller JM. 

Anmeld Citér

20. oktober 2016

MorTilEn2013Dreng

Skouboe skriver:

Det lyder som bækken løsning i det forreste led. Tal med din læge eller JM. 

Har bækkenløsning, men det her føles i en ekstrem grad, kan ikke vende mig uden jeg næsten græder ikke rejse mig eller gå 

Anmeld Citér

20. oktober 2016

Muhmi

Det er hvad man kalder symfyseløsning og er totalt normalt når man er så langt henne som du er nu Og især når man tænker på det er anden gang.. Du skal passe på dig selv, skifte stilling ofte, ikke bære noget og egentlig bare slappe så meget af som du overhovedet kan, hvis du føler for lidt udfordring, så tag i svømmehallen.

Jeg har symfyseløsning nu her og har haft det siden uge 15 ca. Det er begyndt at udvikle sig til regulær bækkenløsning og ikke underligt, da jeg havde bækkenløsning fra uge 11 med min nr. 2.

Det er IKKE sjovt og man kan næsten ikke gøre noget, andet end at bide tænderne sammen og tænke på noget andet. Jeg ved det er nederen men, sådan er det desværre bare. Du kan få nogle hjælpemidler på hospitalet, men ikke nogle jeg synes der faktisk hjælper, udover måske en kørestol.

Anmeld Citér

20. oktober 2016

Skouboe

Har bækkenløsning, men det her føles i en ekstrem grad, kan ikke vende mig uden jeg næsten græder ikke rejse mig eller gå 

Nogen gange kan et bækkenbælte hjælpe, men ellers tror jeg at en læge/jm er dit bedste bud. De kan ikke gøre meget ved symfysen, men de kan udelukke andre ting, og måske give nogle tips. 

Anmeld Citér

20. oktober 2016

Jn81

Det havde jeg også da jeg var gravid (tvillinger) og det gjorde så lorte spasser ondt.... At vende sig i sengen krævede MINDST en 5 punkts vending... Det var som om at der var 'plader der gned mod hinanden'

Du skal prøve at slappe så meget af som det er muligt for dig... Og så tage de pauser det kræver... 

God bedring til dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.