Hvad er jeres favorit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. oktober 2009

Mira0911

Før i fik børn og gik i byen, holdte forfester  osv....
Hvad nummer hørte i bare igen og igen?

Jeg elsker TV2 "Alt hvad hun ville" 
Da jeg boede alene, inden jeg mødte Allan, festede jeg hver evig eneste weekend, os selvom jeg skulle arbejde dagen efter...

Den blok jeg boede i, var der 5 lejligheder - Vi alle var unge og festede hver week og prøvede at se hvem der kunne spille højst...

Nu sidder jeg så og høre TV2 med "Alt hvad hun ville" Og det vækker minder frem, fra gamle veninder jeg havde før jeg blev gravid...

Og nu får jeg enormt lyst til at feste og hygge helt vildt....

Der er længe til d. 24 Oktober, hvor jeg skal holde 25 års fødselsdag, der holder jeg åbent hus, og har en HEL dag til at drikke en kæp i øret og tage i byen og hilse på de "gamle" venner....

Hvordan har det været når i har festet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2009

Tina2

Uhh, det var fedt!!!

Jeg har faktisk ikke noget bestemt nummer jeg hørte, men jeg er fuldstændig vild med 90'er musik og kan det hele udenaf (næsten, he he)
Men en af favoritterne var bestemt KLF.... Syntes de var helt fantastiske!!!!! (og synes stadig deres musik er så fed at høre)

Thomas og jeg var sammen i 3 år inden vi fik børn og de 3 år blev brugt på fester og byture, og hold kææææft så sjovt det var!!!!!

Thomas var faktisk RET genert da jeg lærte ham at kende, men det fik jeg hurtig vendt  Vi var vilde når vi festede og jo højere musikken var, jo bedre....
Vi boede på 4. sal og der var aldrig nogen der klagede selvom vinduer og altandør stod åben
Var der ingen der kunne tage med i byen holdt Thomas og jeg selv fest og drak os skide stive og tog i Jomfru Ane gade til kl. 7 om morgenen.... Det var bare en god tid  Og gjorde rigtig meget godt for vores forhold at gå så ekstremt meget i byen sammen, det var næsten hver eneste weekend

Nu har vi snart 10 års dag og vi har 2 børn og vi ELSKER stadig at komme i Jomfru Ane gade, selvom det ikke er ret tit mere

Anmeld

2. oktober 2009

Mira0911

Tina2 skriver:

Uhh, det var fedt!!!

Jeg har faktisk ikke noget bestemt nummer jeg hørte, men jeg er fuldstændig vild med 90'er musik og kan det hele udenaf (næsten, he he)
Men en af favoritterne var bestemt KLF.... Syntes de var helt fantastiske!!!!! (og synes stadig deres musik er så fed at høre)

Thomas og jeg var sammen i 3 år inden vi fik børn og de 3 år blev brugt på fester og byture, og hold kææææft så sjovt det var!!!!!

Thomas var faktisk RET genert da jeg lærte ham at kende, men det fik jeg hurtig vendt  Vi var vilde når vi festede og jo højere musikken var, jo bedre....
Vi boede på 4. sal og der var aldrig nogen der klagede selvom vinduer og altandør stod åben
Var der ingen der kunne tage med i byen holdt Thomas og jeg selv fest og drak os skide stive og tog i Jomfru Ane gade til kl. 7 om morgenen.... Det var bare en god tid  Og gjorde rigtig meget godt for vores forhold at gå så ekstremt meget i byen sammen, det var næsten hver eneste weekend

Nu har vi snart 10 års dag og vi har 2 børn og vi ELSKER stadig at komme i Jomfru Ane gade, selvom det ikke er ret tit mere

Ja nu du siger det, os 5 unge mennesker som boede i den blok, Vi boede lige op til Nygade (Diskoteks gaden i Silkeborg)

Når vi holdte fester, var det os for åbne døre og vinduer... Og de unge mennesker kom tit ned til mig og festede sammen med de andre... Jeg boede i en 2 værelses, og det højste vi var oppe på af gæster var 25, vi kom hinanden ved...

Her d. 24 Oktober kan vi ikke helt tillade os at feste på samme måde, der bor mange ældre mennesker omkring os.. Det er sammensatte rækkehuse vi bor i...

Vi har planer om at flytte ind til Centrum til næste år...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.