Bækkenløsning - gode råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
3 svar
3 synes godt om
19. oktober 2016

Baby2017

Hejsa. Jeg har fået konstateret bækkenløsning. Lige nu er det ikke så slemt som det kan være. Kan arbejde 4 timer om dagen og så slappe af. Jeg tænker at jeg helst vil arbejde så længe som muligt og helst ikke heltidssygemeldes. Har i nogle gode råd til hvad jeg kan gøre/ikke gøre. Har lånt bækkenbælte af lægen.

Håber på nogle gode råd

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2016

AnoMom

Baby2017 skriver:

Hejsa. Jeg har fået konstateret bækkenløsning. Lige nu er det ikke så slemt som det kan være. Kan arbejde 4 timer om dagen og så slappe af. Jeg tænker at jeg helst vil arbejde så længe som muligt og helst ikke heltidssygemeldes. Har i nogle gode råd til hvad jeg kan gøre/ikke gøre. Har lånt bækkenbælte af lægen.

Håber på nogle gode råd

Bækkenbælte er en god ting. 

Og så skal du ikke sidde med benene over kors. Hele tiden tænke at dine lår skal være parallelle ned hinanden. Også når du sover. Så en god pude mellem benene. 

Går du meget på trapper. Så gå sidelæns. 

:-)

Anmeld Citér

19. oktober 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84

Husk at brug dig selv.

Fin din grænse og pres lidt de dage hvor du ved du kan og har tid til at slappe af efterfølgende. 

Graviditets svømning i varmt vand 

Hogm vente bukser. Cowboybukser det hjælper med at få stivet det lidt.  Brug også dem efter fødsel.

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Xolia

Baby2017 skriver:

Håber på nogle gode råd

Zoneterapi redede min 4. graviditet - som vi VIRKELIG redede.

I 3. graviditet gik jeg med krykker i halvdelen af tiden - i 4. gik jeg næsten normalt helt til slut - vraltede kun som alle andre :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.