æv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.417 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. oktober 2009

lotte32

Endnu en måned, hvor jeg fik min mens  kæft hvor jeg syntes at det tærer på kræfterne, har så svært ved at acceptere at det ikke vil lykkedes, skal heldigvis til læge på tirsdag, men lige nu er jeg bare så ked af det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2009

memuffin

lotte30 skriver:

Endnu en måned, hvor jeg fik min mens  kæft hvor jeg syntes at det tærer på kræfterne, har så svært ved at acceptere at det ikke vil lykkedes, skal heldigvis til læge på tirsdag, men lige nu er jeg bare så ked af det 

sender KÆMPE kram herfra.. og håber det er den sidste mens i et helt år...

Anmeld

2. oktober 2009

Henriette72

Du får også lige et kæmpe kram fra mig. Det er aldrig sjovt når man når den tid på måneden

Anmeld

2. oktober 2009

FrkC

lotte30 skriver:

Øv øv..!!  Det er simpelthen bare så træls..
Du får lige et KÆÆÆMPE  kram..

Anmeld

2. oktober 2009

Rikkemor89

Hej (:
Nu ved jeg ikk hvor lang tid i har prøvet på a få en bette en, men min kæreste & jeg prøvede oss i et år, så gik vi til læge & jeg fik af vide a jeg ikk kunne blive gravid før jeg havde tabt mig 25kg, så jeg gik hjem & var ked af det i nogen dage & begynde a tænke på noget andet, så 2 mdr efter, begynde jeg a få ondt i mine bryster, så gik jeg til læge fordi a jeg troede jeg havde brystkræft, så smilede lægen til mig & sagde tillykke (: Endelig efter over et års kamp om det, lykkes det, så det kan tage tid  :/ 
Men knus her fra (: 

Anmeld

2. oktober 2009

lotte32

Tak for jeres trøstende ord  det er dejligt med et forum, hvor man bliver forstået...
Vi har prøvet et år nu, og på tirsdag skal vi så til lægen... er dog ret sikker på at det er min kæreste der har problemer, da begge hans brødre har stærkt nedsat sædtal... men håber at lægen har nogle forslag til hvad vi kan gøre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.