Anonym skriver:
Er lige ano da jeg er meget flov. Jeg er blevet erklæret inaktiv på mit studie. Jeg har afleveret opgaver og deltaget i gruppe arbejde. Men jeg blev droppet for et par mdr siden uden at måtte få en forklaring eller noget fra den ene dag til den anden gad han mig bare ikke mere og har ikke haft lyst til at møde op til div timer da vi går i samme klasse og vejlederne har vuderet at det ikke er en god undskyldning. Nu får jeg ikke su her til at leve for i nov. Og skal optjene retten til at få det igen. Hvilket jo er fair. Regler er regler. Hvor lang tid tar det? Og hvad med mit su lån jeg ikke bruger nu her, kan jeg evt få det dobbelt i dec hvis jeg har optjent ret til su der? Er simpelthen på røven. Men er pisse god og får gode karektere så nægter at droppe ud og tigge på kommunen.
Hilsen den desparate 
Jeg har aldrig hørt om ag få sin Su igen, når man først er blevet meldt inaktiv, da du så bliver selvstuderende OG skal aflevere alle afleveringer og møde til alle møder og eksamner....
Hvis du evt er på moduler, eller semestre kan du jo nok få igen der når der starten en ny, hvis du ellers fra nu viser dig som.aktiv både mødepligtigt men også at deltage aktivt.... Hvilket du jo nok skal alligevel da du ellers kan blive befalet at betale Su tilbage
Og nej, ingen Su ingen Su lån, du er kun berettet lån i de mdr du er Su berettet...
Anmeld
Citér