Vivag vaginalkapsler, HJÆLP!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.303 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hejsa. Har en længere periode døjet med dårligt lugt fra forneden og har prøvet vivag servietter, men det hjælper ikke og vil derfor prøve deres vaginalkapsler, men ser nu at man skal snakke med lægen hvis man er gravid

Har nogle af jer brugt dem under graviditet eller fået dem anbefalet af lægen under graviditeten?

Jeg er 22 uger henne hvis det er af betydning

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2016

Anonym trådstarter

Slet ingen der kan hjælpe??? 

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Tante15

Hvad med Ladybalance i stedet - mener de må bruges under graviditet, men det bør stå på æsken. 

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Anonym trådstarter

Tante15 skriver:

Hvad med Ladybalance i stedet - mener de må bruges under graviditet, men det bør stå på æsken. 

Ved dem her står der bare. Rådfør dig med læge ved graviditet 

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Tante15

Jeg ville rådføre mig med lægen inden jeg gjorde noget, når det står på pakken. Jeg har undersøgt vedr. Ladybalance, som man gerne må bruge under graviditet. Hvis du ikke kendte til det, var det blot for at gøre opmærksom på at der var alternativer til vivag. 

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Anonym trådstarter

Tante15 skriver:

Jeg ville rådføre mig med lægen inden jeg gjorde noget, når det står på pakken. Jeg har undersøgt vedr. Ladybalance, som man gerne må bruge under graviditet. Hvis du ikke kendte til det, var det blot for at gøre opmærksom på at der var alternativer til vivag. 

Fåes de på apoteket? Har allerede købt vivag og derfor jeg helst ville benytte dem,  men har bon så kan nok godtbytte dem.. 

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Tante15

Jeg ved ikke om de fås på alle apoteker, men hvis du har vivag, ville jeg nok lige spørge lægen, når det står på pakken.  Jeg synes bare at Ladybalance er et langt bedre produkt end vivag efter min mening. 

Anmeld Citér

18. oktober 2016

modesty

Anonym skriver:

Hejsa. Har en længere periode døjet med dårligt lugt fra forneden og har prøvet vivag servietter, men det hjælper ikke og vil derfor prøve deres vaginalkapsler, men ser nu at man skal snakke med lægen hvis man er gravid

Har nogle af jer brugt dem under graviditet eller fået dem anbefalet af lægen under graviditeten?

Jeg er 22 uger henne hvis det er af betydning

Du skal bruge dem her. Det er det bedste. De skal sluges.

https://www.webapoteket.dk/maerker/femidur

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.