Tid til at date

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
6 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hej piger 

Jeg vælger at være anonym i dag, men håber på nogle svar alligevel 

Jeg har været alene med mine børn nogle år, og vil gerne finde en ny kæreste. Jeg har skrevet lidt med nogle mænd på Tinder og kunne godt tænke mig at mødes med dem. Men, hvordan pokker får I tid til at date? 

Mine børn er hos deres far hveranden weekend, og der har jeg selvfølgelig tid, men er jo ikke nemt at bygge noget op hvis man kun kan ses et par gange om måneden.

Mine børn er 11 og 13 og den store kommer først i seng 21.30, samme tid som mig ofte  Så jeg kan heller ikke rigtig invitere ham ud om aftenen. 

Jeg har ikke lyst til at blande mine børn ind i mine dates, de skal nok møde ham hvis jeg møder en jeg vil noget seriøst med. 

Hvad gør I andre der prøver at finde en kæreste? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2016

Anonym

Hvis du vil finde en kæreste, så tror jeg chancen for at finden Mr. Big via Tinder er meget minimal.

Tinder er mest 

- Hej 

* Hej 

- du lækker. Skal vi knalde 

* ja okay. Ses om 5 

så hellere find en 'rigtig' datingside 

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis du vil finde en kæreste, så tror jeg chancen for at finden Mr. Big via Tinder er meget minimal.

Tinder er mest 

- Hej 

* Hej 

* ja okay. Ses om 5 

Det er nu på ingen måde min opfattelse, da jeg har skrevet med flere derinde i længere tid.

Men nu gik mit spørgsmål også mere på hvordan man fik tid til at date 

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Babydreams

Har nu også mødt min eneste ene på tinder, det kan sagtens lade sig gøre 

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Tip!

Jeg mødte min kæreste på tinder... Såhh, det er bestemt ikke kun knald beskeder.. 

Anmeld Citér

18. oktober 2016

dorthemus

Anonym skriver:

Tinder er mest 

- Hej 

* Hej 

* ja okay. Ses om 5 

Argh det er lidt generaliserende  jeg fandt min kæreste der og var sammen med ham i to år. 

Anmeld Citér

18. oktober 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej piger 

Jeg vælger at være anonym i dag, men håber på nogle svar alligevel 

Jeg har været alene med mine børn nogle år, og vil gerne finde en ny kæreste. Jeg har skrevet lidt med nogle mænd på Tinder og kunne godt tænke mig at mødes med dem. Men, hvordan pokker får I tid til at date? 

Mine børn er hos deres far hveranden weekend, og der har jeg selvfølgelig tid, men er jo ikke nemt at bygge noget op hvis man kun kan ses et par gange om måneden.

Mine børn er 11 og 13 og den store kommer først i seng 21.30, samme tid som mig ofte  Så jeg kan heller ikke rigtig invitere ham ud om aftenen. 

Jeg har ikke lyst til at blande mine børn ind i mine dates, de skal nok møde ham hvis jeg møder en jeg vil noget seriøst med. 

Hvad gør I andre der prøver at finde en kæreste? 

For lige at svare på det der med tiden 

I starten, dater jeg egentlig mest når min datter er hos sin far. - Det er hun ca hver 3. weekenden. Ellers så spørger jeg min mor om hun kan passe med en enkelt overnatning. Det vil hun ofte gerne, hvis hun ikke har noget hun skal. Derudover er min datter dog stadig så lille at jeg godt kan invitere til sofa-date efter sengetid.

Min onkel har fundet en kæreste med 2 børn hvor det ældste er 16 år. De er så gået rimelig hurtigt frem, så han har mødt børnene efter relativt kort tid. - Og de er flyttet sammen få måneder efter de stod frem til resten af familien som kærester. Præcis hvordan de har gjort ved jeg dog ikke noget om. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.