Det der med sex........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
5 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hvad pokker stiller jeg op... 

Min mand har lyst til sex mindst hver anden dag. Og jeg selv ville sagtens kunne gå 14 dage 3 uger uden hvis ikke længere... 

Et er at det gør sindsyg ondt (er gravid i 22 uge.) det svider helt vildt oppe omkring hullet hver gang jeg tørre mig efter wc besøg og efter sex kan jeg slet ikke være i min egen krop af smerte fordi det svir så meget!!!!! 

Har snakket med min mand om det så mange gange men uden han tænker over det bliver han en helt anden mand hver gang der går 5-6-7 dage uden sex.. Det slet ikke til at holde ud og være sammen med ham. Han er sur i blikket, hænger med mulen og altid groggi når han kommer hjem fra arbejde... 

Men når han har fået sex er han den dejligste mand der findes for mig i 1-2-3 dage indtil han så trænger igen ... 

Hvad pokker stiller jeg op? Skal jeg virkelig bide smerten i mig og bare dyrke sex og være ødelagt eller skal jeg leve med en sur mand hver dag for at jeg selv har det godt uden smerter?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2016

Lunae

Man kan jo lave meget andet end decideret samleje. Kunne du ikke forsøge at tilfredsstille ham på andre måder?

Når det så er sagt, synes jeg godt nok, at han virker lige egocentreret og usympatisk. Hvis du har fortalt ham, hvad det gør ved dig, burde han slet ikke have lyst til at volde dig smerte.

Anmeld Citér

18. oktober 2016

ErDuHerIkkeSnart

Du må jo få banket i bordet og få fortalt din mand at man som ligeværdige partnere også er nødt til at respektere hinanden sexuelt, og at du selvfølgelig ikke vil bide smerter i dig eller dyrke sex uden selv at have lyst - og at han evt. selv må lette trykket når han synes.

Hvis han så fortsat "skaber sig", synes jeg faktisk at han/I skal overveje at tale med nogen om hvordan han tackler sine problemer, uden at det skal ødelægge dig! Sex er ikke en menneskeret med mindre at nogen har lyst til at dyrke det med dig helt frivilligt og uden tvang!

Anmeld Citér

18. oktober 2016

KissMeKissMeKissMe

Anonym skriver:

Hvad pokker stiller jeg op... 

Min mand har lyst til sex mindst hver anden dag. Og jeg selv ville sagtens kunne gå 14 dage 3 uger uden hvis ikke længere... 

Et er at det gør sindsyg ondt (er gravid i 22 uge.) det svider helt vildt oppe omkring hullet hver gang jeg tørre mig efter wc besøg og efter sex kan jeg slet ikke være i min egen krop af smerte fordi det svir så meget!!!!! 

Har snakket med min mand om det så mange gange men uden han tænker over det bliver han en helt anden mand hver gang der går 5-6-7 dage uden sex.. Det slet ikke til at holde ud og være sammen med ham. Han er sur i blikket, hænger med mulen og altid groggi når han kommer hjem fra arbejde... 

Men når han har fået sex er han den dejligste mand der findes for mig i 1-2-3 dage indtil han så trænger igen ... 

Hvad pokker stiller jeg op? Skal jeg virkelig bide smerten i mig og bare dyrke sex og være ødelagt eller skal jeg leve med en sur mand hver dag for at jeg selv har det godt uden smerter?? 

Har du overvejet om du har svamp? 

Der kan sex i hvert fald svide noget så grusomt. Umiddelbart lyder det da til, at der er noget galt, hvis det gør mega ondt på dig med sex (og det ikke er sådan normalt). Jeg ville tage til lægen.

Selvfølgelig skal du ikke have sex i smerte! Tænker heller ikke, at din mand synes det er mega fedt at have sex med en kvinde, der lider undervejs. 

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Zelinasmor

Det er jo heller ikke normalt at de skal svide. Har lige været igennem møllen og jeg havde svamp og blærebetændelse. Selvfølgelig skal det ikke gøre ondt, men i må finde et kompromis. Jeg personligt ville også blive påvirket hvis ikke jeg fik sex eller en anden Form for intimitet mindst en gang i ugen. Og tænker at sådan har din mand nok altid været? Så det er. El ikke en overraskelse? 

Hvad med at tilfredsstille på andre måde? Handjob, blowjob osv? Sex behøver jo ikke nødvendigvis være vaginalt. 

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Rauw

I griber det jo helt forkert an. Ok sex er ik en mulighed (søg læge du har evt svamp) men så er der da så meget andet der er en mulighed. Personligt er jeg helt vild med massage til mig og blowjob til ham. På den måde får jeg mit behov for at blive set og rørt tilfredsstillet og han får sit behov for at røre ved mig og få udløsning via noget seksuelt tilfredsstillet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.