Uldtøj i større størrelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
15 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hej. Jeg sendte i dag min kæreste i føtex fordi vi begge var sikre på at vi havde set noget uldtøj derinde der ville passe vores datter. Det er sådan noget i to dele, der ikke er det helt tynde undertøjs-agtige, men det lidt tykkere (ligesom heldragterne).. håber det giver mening. Men han fik så at vide at vi må have taget fejl, for det findes ikke større end str.98. Det er vel nok rigtigt..

Men ved I hvor man kan få sådan noget? Og som ikke koster en formue. Min datter er knap 2,5 år, men skal bruge en str 110 (104 kunne måske lige gå an). På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Hej. Jeg sendte i dag min kæreste i føtex fordi vi begge var sikre på at vi havde set noget uldtøj derinde der ville passe vores datter. Det er sådan noget i to dele, der ikke er det helt tynde undertøjs-agtige, men det lidt tykkere (ligesom heldragterne).. håber det giver mening. Men han fik så at vide at vi må have taget fejl, for det findes ikke større end str.98. Det er vel nok rigtigt..

Men ved I hvor man kan få sådan noget? Og som ikke koster en formue. Min datter er knap 2,5 år, men skal bruge en str 110 (104 kunne måske lige gå an). På forhånd tak

Kids-world, men det er råddent dyrt, 200-250 for 1 del.

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Heksemutter

Jeg har lige købt på babygear.dk. De har sådan nogle helt standard hvide undertrøjer fra Joha i uld/bomuld til 98 kr. stykket + man får lidt rabat hvis man køber 5. Og så har de fri fragt med GLS.

Anmeld Citér

18. oktober 2016

2babygirls

Anonym skriver:

Jeg har købt lækre uld undertrøjer i Føtex i str 98 og 122 til mine piger, så det findes altså!

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Anonym

Vil lige gøre opmærksom på, at uldprodukterne i Føtex er superwashed. Skal i have den ægte vare, så gå efter produkter fra f.eks Engel, som koster 120 for en undertrøje.

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres svar. Jeg vil kigge de steder I nævner. 

Tror måske jeg skrev lidt kluntet. Det skal helst ikke være undertrøjer, men det der er lidt tykkere. Så skriv også gerne hvis I kommer i tanker om hvor det kan købes. Men kan da også være at undertrøjer må blive løsningen...

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Skouboe

Bilka har muligvis større. 

Anmeld Citér

18. oktober 2016

ninibadini

dilling-underwear.dk

De har lækkert uldtøj til baby, børn og voksne, og så koster det ikke en formue

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Lenchick

Anonym skriver:

Dilling!!!! Dilling underwear og det fås ikke bedre. Det er dansk, økologisk, lækkert og ikke super washed. Kan dog fortsat maskinvaskes. 

Mine børn på 5 og 2 går ikke i andet, både kort- og langærmede har de. Jeg bruger undertrøjerne og leggings selv og kan slet ikke undvære det. 

Til bonus har de verdens sødeste kundeservice. Personlig og lynhurtig. Jeg havde lidt bøvl med en af mine undertrøjer da den viste sig at være for lille. Fik den sendt retur, trods den blev vasket og brugt og fik mulighed for at købe en ny i en større str til halvpris. Jeg var også i tvivl om den stores undertrøjer og fik en personlig vejledning i forhold til mål. 

De har alle mål beskrevet under det enkelte produkt og jeg kan anbefale at vælge et nummer større.

Aldrig aldrig uld fra Føtex, Bilka og Kvickly!

Anmeld Citér

18. oktober 2016

modesty

Anonym skriver:

Det der er lidt tykkere - du mener nok de ting de har som er 50% uld, 50% bomuld, og det er altså slet ikke lige så varmt som ren uld. Bare lige til din information. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.