Neg. g test, pos. blodprøve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.827 visninger
10 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. oktober 2016

Anonym trådstarter

er der nogen herinde der har prøvet konstant hele tiden at få negative g-test (eller måske svinget mellem positiv og negativ) og selv i uge 7 får negativ, men at blodprøven så viser positiv?

jeg har lige været oppe og få taget en urin og blodprøve, urin prøven var negativ, men kan jeg være heldig overhoved at få en positiv blodprøve? eller er håbet kørt for mig?

skulle være omkring 7+ idag

håber lidt på nogen solstråle historier

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2016

God-mor

Anonym skriver:

er der nogen herinde der har prøvet konstant hele tiden at få negative g-test (eller måske svinget mellem positiv og negativ) og selv i uge 7 får negativ, men at blodprøven så viser positiv?

jeg har lige været oppe og få taget en urin og blodprøve, urin prøven var negativ, men kan jeg være heldig overhoved at få en positiv blodprøve? eller er håbet kørt for mig?

Chancen for at blodprøven er positiv er minimal. Men der er dog nogle meget få som ikke udskiller nok hcg i deres urin og derfor aldrig tester positivt på en alm. graviditetstest. 

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Zelinasmor

Hvis du stadig tester negativ i uge 7, så tror jeg ikke du er gravid. 

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Anonym trådstarter

Zelinasmor skriver:

Hvis du stadig tester negativ i uge 7, så tror jeg ikke du er gravid. 

lægen bekræftede det i sidste uge, han kunne mærke og se det på min livmodere, det er bare de der skide test der ikke arbejder med mig. men det gør også bare man frygter

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Tascha26

Anonym skriver:

Hvis du ikke har ku teste positivt indtil videre så tror jeg ikke du er gravid

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Frk.S

Altså personligt har jeg kunnet teste positiv med det samme alle 3 gange.

Men der er nogen der først tester positivt ret sent - kender selv én der ikke kunne teste de første mange uger, men som altså var gravid. 

Så jo, chancen er der da. 

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Tascha26

Frk.S skriver:

Altså personligt har jeg kunnet teste positiv med det samme alle 3 gange.

Men der er nogen der først tester positivt ret sent - kender selv én der ikke kunne teste de første mange uger, men som altså var gravid. 

Så jo, chancen er der da. 

Men fra uge 4+ til uge 8+ er der hvor HCG er allerhøjest .. så ret besynderligt ikke at ku teste positivt i uge 7 hvis man er gravid  

har også selv ku teste positivt i uge 3-4 i begge mine graviditeter som dig  

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Frk.S

Tascha25 skriver:

Men fra uge 4+ til uge 8+ er der hvor HCG er allerhøjest .. så ret besynderligt ikke at ku teste positivt i uge 7 hvis man er gravid  

har også selv ku teste positivt i uge 3-4 i begge mine graviditeter som dig  

Besynderligt ja, og bestemt også sjældent. (Kroppen er en forunderlig skabning, som ikke altid har læst lærebøgerne). Men det er der altså immervæk nogle der ikke kan... simpelthen fordi de ikke udskiller det i samme grad i urinen. 

Som skrevet kender jeg selv en med dette problem. Og det var det samme under begge hendes graviditeter. 

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Tascha26

Frk.S skriver:

Besynderligt ja, og bestemt også sjældent. (Kroppen er en forunderlig skabning, som ikke altid har læst lærebøgerne). Men det er der altså immervæk nogle der ikke kan... simpelthen fordi de ikke udskiller det i samme grad i urinen. 

Som skrevet kender jeg selv en med dette problem. Og det var det samme under begge hendes graviditeter. 

Vildt nok alligevel  nok bare fordi det ligger så langt fra ens egen erfaring 

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Swhc

Har du fået svar på blodprøven? Havde lægen ret i, at du var gravid? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.