De der tester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg har svingende test siden uge 4 og de fleste test er først blevet positive efter de 5 min. Min læge bekræftede så at jeg var gravid ved at føle på min livmodere og havde en svag positiv efter tid hos ham. Så jeg har som sådan ikke fået nogen gyldig positiv test endnu andet end de meget svage. 

Jeg ved man ikke kan regne med dem der kommer efter tid. 

Er der nogen herinde som har prøvet at svinge mellem positiv og negstiv test indtil de var ok langt henne? 

Jeg skulle vidst være 6+1 plus - minus

Og skal have taget blodprøve idag. Håber på en solstråle historie fra en herinde som har prøvet noget ligende og været gravide.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2016

Anonym trådstarter

Slet ingen

Anmeld Citér

18. oktober 2016

migmigher

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg har svingende test siden uge 4 og de fleste test er først blevet positive efter de 5 min. Min læge bekræftede så at jeg var gravid ved at føle på min livmodere og havde en svag positiv efter tid hos ham. Så jeg har som sådan ikke fået nogen gyldig positiv test endnu andet end de meget svage. 

Jeg ved man ikke kan regne med dem der kommer efter tid. 

Er der nogen herinde som har prøvet at svinge mellem positiv og negstiv test indtil de var ok langt henne? 

Jeg skulle vidst være 6+1 plus - minus

Og skal have taget blodprøve idag. Håber på en solstråle historie fra en herinde som har prøvet noget ligende og været gravide.

En streg er en streg, om den er svag eller ej, så er der en streg, så er den positiv 

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Tascha26

migmigher skriver:

En streg er en streg, om den er svag eller ej, så er der en streg, så er den positiv 

Men når stregen er kommet efter aflæsningstiden så er testen jo reelt negativ

Anmeld Citér

18. oktober 2016

migmigher

Tascha25 skriver:

Men når stregen er kommet efter aflæsningstiden så er testen jo reelt negativ

Jeg læste bare, at der stod, de fleste var efter tid. Så det jo ikke dem alle.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.