Allerede tegn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. oktober 2016

Mille1210

Har nogle spørgsmål og bekymringer, da jeg ikke kan tænke på andet pt?!. Min mens havde jeg sidst den 24/9 og min ÆL 14 dage efter ca. Kunne mærke det under sex da det gjorde ondt. 

Den sidste uges tid har jeg været oppustet og taget 2 kg på. Har haft niven i mit underliv.. Kan jeg allerede have tegn på evt graviditet?? Skal siges at det ville være min 2 gang jeg er gravid så? Det kan også være jeg bilder mig selv det ind, fordi jeg netop ikke kan tænke på andet nu?! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2016

lilledittemor

Mille1210 skriver:

Har nogle spørgsmål og bekymringer, da jeg ikke kan tænke på andet pt?!. Min mens havde jeg sidst den 24/9 og min ÆL 14 dage efter ca. Kunne mærke det under sex da det gjorde ondt. 

Den sidste uges tid har jeg været oppustet og taget 2 kg på. Har haft niven i mit underliv.. Kan jeg allerede have tegn på evt graviditet?? Skal siges at det ville være min 2 gang jeg er gravid så? Det kan også være jeg bilder mig selv det ind, fordi jeg netop ikke kan tænke på andet nu?! 

Det vil jeg bestemt mene at det sagtens kan være Jeg fik slemme gener/symptomer allerede i uge 3 denne gang og jeg testede positiv 3+1.

Anmeld Citér

17. oktober 2016

Mille1210

lilledittemor skriver:

Det vil jeg bestemt mene at det sagtens kan være Jeg fik slemme gener/symptomer allerede i uge 3 denne gang og jeg testede positiv 3+1.

Hvor langt vil jeg så være henne? Jeg kan vel ikke teste før efter mens skulle været kommet?

Anmeld Citér

17. oktober 2016

lilledittemor

Mille1210 skriver:

Hvor langt vil jeg så være henne? Jeg kan vel ikke teste før efter mens skulle været kommet?

Hvis din sidste mens startede d. 24/9 og du har en "normal" cyklus på ca. 28 dage, så vil du kunne teste på lørdag - og ville i dag være omkring 3+2

Anmeld Citér

17. oktober 2016

Vibekelotus@gmail.com

Vi bliver insemineret via klinik og blev det 1. gang sidste torsdag - 
Det er også mit 2. barn og mindes ikke at have nogle symptomer dengang - men denne gang synes jeg godt nok det er lidt anderledes mens.tegn - Det niver og jager ret meget i "mavemusklerne" jeg ik har og er SÅ træt - og spiser på de underligste tidspunkter ( ved godt det er meget tidligt - men plejer ikke at gøre de ting ) + ømme bryster - og skal have mens på fredag 21.10

så er 3+5 nu - men kan man virkelig allerede teste nu?

Mindes først at jeg ku tage en test der viste positiv tre uger efter mens sku ha været der? lavede så heller ik meget at det HCG - men alligevel -?

Men skønt at læse andre har det som jeg har det ligenu - og måske det er indbildning - ærligt tænker jeg ikke over det da jeg ved tankerne kan gøre meget men sku lige oprette mig idag og så så dit oplæg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.