Så er vi på vej hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2016

et-ønske

grinny skriver:

Så slap vi ud 

Endelig hjemme og nu skal familielivet nydes 

Hele fødselsforløbet skal lige sluges, da jeg kæmper meget med tanken om at jeg ikke fik det grædende barn på brystet som jeg følte mig snydt for, men hun lever og det er det vigtigste! 

Hvor er det fantastisk at være mor 

Hvor er hun bare fin

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Nøj hun er nuser, hende Aya 

Det bliver rart at komme hjem og begynde at nyde livet som mor og far, især ovenpå den fødsel. 

Håber stadig i alle er ok, og får snakket fødslen igennem, både med hinanden og med fagfolk. Det er vigtigt at få det bearbejdet. Også med tanke på hvad i var igennem med Isaak. 

Pas på dig selv og var opmærksom på hvad din krop fortæller dig.

Håber din mand også er ok, han har jo været vidne til et voldsomt forløb, hvor han intet kunne gøre for dig og Aya, jeg er ikke så god til det med ord, men håber du forstår hvad jeg mener 

I er alle i mine tanker, og som andre skriver, så er du vist i manges tanker selvom ingen af os kender hinanden.

Nyd den fantastiske tid som MOR 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Loa

Hvor er hun lækker!!!! 

Kæmpe tillykke med hende!!

Hvor er jeg ked af at høre at du skulle igennem sådan en omgang, håber virkelig det bliver lagt hurtigt bag jer, så i bare kan nyde jeres smukke lille prinsesse 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

ErDetSnartNU

Årh, Grinny, hun er jo ALT for lækker! 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

BigHope13

Hvor er hun da et skønt lille vidunder 

det bliver nemmere at komme over når man er hjemme og væk fra sygehuset., og du har fat i det helt rigtige hun er i live, du er i live og det er det vigtigst. Nu i hjemme og kan begynde at lære hinanden at kende og nyd det nu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.