Hvor mange??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
6 svar
2 synes godt om
16. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hvor mange af Jer har igår ( den 15/10 lørdag aften ) modtaget brev fra skat i EBOKS om de modregner i børne pengene den 20 oktober?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2016

"Anarkisten"

Anonym skriver:

Hvor mange af Jer har igår ( den 15/10 lørdag aften ) modtaget brev fra skat i EBOKS om de modregner i børne pengene den 20 oktober?? 

Ikke mig 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Anonym trådstarter

Og du skylder Daginstitution?? Synes det er mærkeligt det ikke er alle der modtager et brev som bliver modregnet...

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Muhmi

Hvis man betaler sin dagintuition, så er der jo ingen grund til at de skal modregne. 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Mamman

Profilbillede for Mamman
Anonym skriver:

Og du skylder Daginstitution?? Synes det er mærkeligt det ikke er alle der modtager et brev som bliver modregnet...

Mon ik de sender dem ud i en eller anden rækkefølge (efter fornavn, efternavn, fødselsdato, kommune... Hva ved jeg) også er det ikke alle der få dem samtidig

Anmeld Citér

16. oktober 2016

nilletøz

Jeg har heller ikke fået et brev��

Jeg har dog også en aftale med dem om at regningen bliver betalt den 20/10 men hende jeg har snakket med har skrevet den 7/11 så kunne sagtens vente, men den skal bare ud af verden igen..

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Jeg tjekkede ikke lige datoen (har først tjekket eboks i dag), men jeg har fået besked om at jeg bliver modregnet, og hvor meget jeg får udbetalt. 

Synes nu det er rart nok, så er det ligesom ude af verden. Min gæld er nu ikke fordi jeg ikke har betalt institution men fordi jeg har betalt for lidt (min kæreste har fået lidt mere udbetalt end vi havde regnet med).

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.