Det er mig der er ts: (lang)
Det er træls og undre mig. Fordi jeg havde en samtale med kommunen pladsanvisningen.. økonomi afdelingen. Fordi vi lige pludselig fik en kæmpe regning på næsten 6000,-
Fandt ud af at problemet var at af en eller anden mærkelig årsag har min mands indtægt i 2015 været som 0kr. Inde i deres system. Selvom han har fået su hele året. Så det skulle vi så betale nu... da fejlen var blevet rettet. Der var ikke noget at gøre vi så lavede en aftale (i juni 2016) at aforage (på pbs) med 300kr. I måneden. Ved siden af at vi skulle til at betale for daginstitutioner. Osv. (Vi havde friplads før) vi er begge på su med 2 børn....
Nå her i starten af oktober kom der så en "rykker" selvom alt havde kørt som det skulle... den blev betalt ca. 1000 kr.
Jeg ringede ind og fik at vide at "systemet" åbenbart ikke kan finde ud af det når noget af en gæld bliver betalt samtidig med at man afdrager og betaler den almindelige betalingen. Lang samtale der var meget forvirrende kom vi frem til at hun ville fixe det.. så jeg skulle ikke gøre mere herfra. Andet end bare at fortsætte med at betale som jeg hidtil har gjort.
Nu EN uge senere får jeg en eboks om at børnepengene bliver modregnet grundet gæld.. mit problem er ikke kun at jeg havde et afdrag igang... eller at jeg LIGE havde snakket med kommunen og hun siger hun fixede problemet og jeg skulle ikke gøre noget..
Så der er ikke noget at gøre ???
Normalt er BP. En bonus. Men vi havde regnet med dem denne måned. ! Til budgettet!
Øv altså 
Anmeld
Citér